Автомир

Водіям розповіли, як швидко запустити дизельний двигун у мороз, не витрачаючи дорогоцінний час

Дизельні мотори мають багато переваг, але часто взимку власники таких автомобілів шкодують про свій вибір. Експерти розповіли, як легко запускати дизельні мотори в мороз, передає «Твоя МАШИНА».

На запуск дизельного двигуна дуже впливає акумулятор. Він також повинен бути дизельним, а також повністю зарядженим. Хороший дизельний акумулятор розвиває великий пусковий струм, тому машину легше заводити.

Таким чином, щоб швидко запустити мотор в холодну погоду, потрібно прогріти свічки розжарення і повернути силовий агрегат із обертами, що забезпечують пуск. Якщо за кілька секунд агрегат не запрацював, то не потрібно вимикати стартер. Але якщо двигун не запустився через 20-30 секунд, більше крутити стартер не варто – він перегріється та вийде з ладу. Акумулятор потрібно дати відпочити і спробувати знову.

Взимку в дизельний мотор потрібно заливати синтетичне масло – тоді агрегат краще провертатиметься стартером. Якщо вже залито мінеральне масло, перед поїздкою його можна нагріти електричним нагрівачем. Також можна залити в олію 100 г бензину. Випаровуючись, він нагріватиме його.

Якщо прогріти масло не виходить, можна прогріти паливний фільтр і паливний насос з форсунками. Для цього їх потрібно полити окропом із чайника. Важливо не намочити дроти, роз’єми та електронні блоки. Також для прогріву можна використати будівельний фен.

Перед початком поїздки треба перевірити справність свічок напруження. У цьому допоможе тестер, але краще викрутити свічку та підключити її прямо до акумулятора. За кілька секунд її кінець повинен розпалюватися до червоно-білого кольору. Якщо вона розпечена повністю, то свічка несправна.

Також перед запуском можна секунд на 12 увімкнути свічки розжарення. Це прогріє не лише АКБ, а й камери згоряння двигуна. Якщо мороз дуже сильний, то свічки напруження потрібно увімкнути кілька разів.

При запуску двигуна не потрібно відразу відключати стартер. Слід провернути двигун стартером ще раз, щоб він почав працювати стійко. Перед пуском потрібно вичавити зчеплення, а потім відпускати його не відразу – нехай двигун запрацює стабільно.

Якщо не допоміг жодний із способів, то залишається спробувати завести мотор з буксира за допомогою троса. Коли буксируюче авто розвине достатню швидкість, треба вичавити зчеплення, включити третю передачу і повільно відпускати зчеплення. При цьому перед стартом треба повернути ключ у замку та прогріти свічки.

Recent Posts

Топ-5 німецьких бюджетних авто до $10 000: надійність та доступність

Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…

13.04.2025

Найцікавіші нові моделі авто 2025 року: ТОП 5 кращих варіантів

Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…

10.04.2025

Топ-5 німецьких автомобілів, які добре переносять газ (ГБО)

Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…

10.04.2025

ТОП-5 німецьких автомобілів, які вважаються еталоном надійності та довговічності

Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…

10.04.2025

Секрети довговічності Toyota: чому ці авто проїжджають 500 000 км і більше?

Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…

07.04.2025

ТОП-5 надійних вживаних бюджетних автомобілів до 5 років: довговічність без зайвих витрат

Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…

04.04.2025