Багато хто робить вибір на користь дизельних авто через їх економічність. Експерти виділили п’ять найнадійніших дизельних двигунів, передає «Твоя МАШИНА» .
Toyota 2.0 D-4D і 2.2 D-4D
Після створення другого покоління дизельних двигунів з системою Common Rail Toyota в 2005 році з’явилося три версії: 1AD-FTV, 2AD-FTV і 2AD-FHV. Це 4-циліндрові двигуни з двома валами, 16 клапанами, з алюмінієвою головкою і алюмінієвим блоком циліндрів, але з чавунними гільзами. У 2-літрової версії потужність становить 126 к.с., у 2,2-літрової – від 136 до 177 к.с.
Паливна система від Denso з 9 соленоїдними форсунками, які працюють під тиском 1 700 бар. Замість ременя використовується ланцюг ГРМ.
Краще використовувати оригінальний паливний фільтр і замінювати його при кожній заміні масла. Однак якщо інжектор зламався, то замінювати доведеться все в повному обсязі – компанія не робить ремкомплекти.
Встановлювалася на:
2005-2009 рр. Toyota Avensis II
2007-2013 рр. Toyota Auris II
2005-2009 рр. Toyota Corolla Verso III
2008-2015 рр. Toyota Avensis III
2009-2013 рр. Toyota Verso
2006-2013 рр. Toyota RAV4 III (2.2 D4-D)
2006-2013 рр. Lexus IS I
2013-2015 Toyota RAV4 IV (2.2 D4-D)
Hyundai-Kia 1.5 і 1.6 CRDi
Ці двигуни покоління U розроблені в кінці 2010-х років. U-покоління називається D4F і було спеціально розроблено для європейських моделей компаній Hyundai і Kia. Обсяг двигунів варіюється від 1,4 до 1,7 літра, а потужність – від 90 до 141 к.с.
У покоління U старий добрий чавунний блок, але з алюмінієвими головками циліндрів, двома валами і чотирма клапанами на циліндр. Встановлено паливна система від Bosch з електромагнітними форсунками. У більшості двигунів турбокомпресори із змінною геометрією.
З слабких місць можна виділити необхідність стежити за ланцюгом.
Встановлюється на:
1.4 CRDi – Hyundai i20, Hyundai i30, Kia Rio
1.5 CRDi – Hyundai Getz, Hyundai Accent, Kia Rio
1.6 CRDi – Hyundai Accent, Hyundai Creta, Hyundai i30, Kia Carens, Kia Cee’d / Ceed, Kia Forte / Cerato, Kia Seltos, Kia Soul, Kia Stonic, Kia Venga
1.7 CRDi – Hyundai i40, Hyundai Tucson / ix35, Kia Optima, Kia Sportage, Kia Carens IV
Nissan 2.2 DTi і 2.5 DTi
2,2-літровий DTi / DDTi заробив хорошу репутацію.
Перша версія цього агрегату, код YD22DDT, була запущена в 1998 році з роторним насосом від Bosch (VP44), а в 2001 році стала Common Rail, тепер з паливною системою від Denso. Агрегат став більш надійним і складається з двох версій: 112-139 к.с. Більший 2.5 DDTi побудований на тій же архітектурі.
Двигун має чавунний блок і алюмінієву головку, з двома валами і приводний ланцюгом. Однак паливна система чутлива до якості палива. Дворядні ланцюга впевнено тримаються на протязі 200 тис. Км, але все ж важливо підтримувати їх у хорошому стані. До слова, також є і третя ланцюг, яка приводить в дію вакуумний насос, і вона теж може розтягнутися.
2.2 DTi також не має штовхачів гідророзподільників, тому необхідно періодично їх регулювати.
Встановлюється в:
2.2:
Nissan X-Trail 2001-2007
Nissan Almera 2003-2005
Nissan Almera Tino 2003-2005
Nissan Primera 2003-2005
2.5:
Nissan Navara 2005 по даний час
Nissan Pathfinder 2005-2009
Nissan Terra 2010 з даний час
Renault 2.0 dCi
Розроблено спільно з Nissan, хоча в назві значиться тільки Renault. І обгрунтовано це тим, що саме в моделях Рено його можна зустріти найчастіше. Двигун, який отримав позначення M9R, дебютував в 2005 році і усунув майже всі серйозні недоліки попередніх дизелів компанії.
На їх фоні M9R набагато простіше: з чавунним блоком, турбіною із змінною геометрією і однорядной ланцюгом ГРМ. У різних варіантах він розвиває від 90 до 180 к.с.
Кожні 15 тис. км потрібна заміна масла. За дребезжанням двигуна можна зрозуміти, що ланцюг розтягнувся.
Встановлюється в:
Renault Laguna 2005-2015
Renault Mеgane 2006-2015
Renault Koleos – 2007 по сьогоднішній день
Renault Espace 2006 по сьогоднішній день
Renault Vel Satis 2007-2010
Renault Latitude 2010 з сьогоднішній день
Renault Trafic 2006-2014
Opel Vivaro 2006-2014
Nissan Primastar 2006-2014
Nissan Qashqai 2007-2011
Nissan X-Trail 2007-2012
Nissan Teana 2015 р
Fiat 1.9 JTD
Можна сказати, цей двигун ввів технологію Common Rail в масові автомобілі. Перший 1.9 JTD дебютував в 1997 році на Alfa Romeo 156. Його перше покоління було Unijet, а друге представило більш досконалий уприскування Multijet. Нова технологія підвищила ефективність згоряння в холодних двигунах, збільшила характеристики при низьких оборотах, зробила роботу тихіше, збільшила економічність і зменшила викиди.
Версії з вісьмома клапанами мали потужність 101-130 к.с., а з 16 клапанами – 134-170 к.с.
Ранні версії доводилося періодично регулювати. Вага двигуна становить 125 кг. Він має чавунний блок і ремінь ГРМ, який необхідно замінювати на 100-120 тисячах кілометрів пробігу. Проблеми часто доставляли вихрові клапани.
Встановлюється на:
Alfa Romeo – 145, 146, 147, 156, 159, GT
Fiat – Bravo, Brava, Croma II, Doblо, Grande Punto, Marea, Multipla, Punto, Sedici, Stilo, Strada
Lancia – Delta, Lybra, Musa
Cadillac. BLS
Opel – Astra H, Signum, Vectra C, Opel Zafira B, Saab 9-3, Saab 9-5
Suzuki SX4
DR5
Alenia Aeronautica Sky-Y
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…