Встановлювати ГБО на мотоцикли наважуються небагато водіїв. Таке рішення має переваги, але є і багато недоліків.
Перший з них полягає в тому, що великий газовий балон на спортивному мотоциклі виглядає як мінімум дивно.
Сам балон важить чимало. А якщо він заправлений газом під зав’язку, його вага цілком можна порівняти з вагою пасажира.
Газу потрібно більше часу для горіння, ніж бензину. Саме тому автомобільні газові системи останнього покоління за більш ніж 4,5 – 5 тисяч оборотів відключають подачу газу та переключаються на бензин. У переважної більшості мотоциклів двигуни легко розвивають до 8 – 10 тисяч обертів, а в спортивних байках оберти досягають 15 і більше тисяч обертів на хвилину. За таких умов газ не може нормально згоряти і завдасть двигуну значної шкоди.
Також при установці ГБО на мотоцикл газовий балон зазвичай кріплять замість центрального чи бічних кофрів. У разі ДТП мотоцикл падає на бік і при терті об асфальт може так статися, що в балоні протре дірку і тоді загоряння не уникнути.
А ось встановлення ГБО на стареньке “Дніпро”, “Урал” або “К750” цілком непогане рішення. Такі мотоцикли не розкручуються до високих оборотів, мають у бічному причепі достатньо місця і зайві 30 – 50 кілограмів не вплинуть на їх динамічні показники.
Volkswagen планує перетворити Polo на бюджетний електромобіль, скасувавши попередні назви моделей. Новинки представлять у 2026-2027…
Дізнайтеся, чому швидкий знос шин може бути проблемою для водіїв: тиск, стан підвіски, гальма та…
В Україні помітили тюнінгований McLaren 720S на 1100 сил. Суперкар став ще швидшим із новим…
Дізнайтеся про п'ять прихованих несправностей автомобіля, які можуть зашкодити вашій безпеці. Вчасна діагностика допоможе уникнути…
Skoda Octavia — одна з найпопулярніших моделей серед українських водіїв. Вона поєднує комфорт, місткий салон…
В Україні виявили рідкісний Mercedes G-Class з унікальним тюнингом від Urban Automotive. Авто вражає карбоновими…