Акумуляторна батарея є досить примхливим елементом автомобіля, особливо в зимову пору року. Коли акумулятор сідає, власники намагаються “прикурити” його від іншого автомобіля, проте не всі знають, як робити це правильно.
Отже, у правильного «прикурювача» мають бути міцні затискачі-«крокодили» з тугими пружинами та великою площею прилягання до клем. Кабелі повинні бути хорошої якості, тому що дешевий варіант не забезпечить передачу достатньо високого струму (не менше 100-200 ампер), який потрібний для запуску двигуна. Діаметр мідної жили в кабелі має бути мінімум 3 – 4 мм (перетин 25 – 35 мм2), а площа контакту провідника має бути максимально великою.
Як прикурити машину від чужої АКБ
Щоб безпечно прикурити іншу АКБ, вам потрібно дотримуватись деяких правил:
Поставте автомобілі так, щоб довжини кабелю пуску вистачило від АКБ до АКБ.
Запалювання та всі електроспоживачі на обох машинах потрібно вимкнути.
Затискач червоного кабелю (плюсовий) прикріплюється до плюсової клеми (+) АКБ автомобіля-донора.
Інший кінець червоного кабелю прикріпіть до плюсової клеми (+) АКБ несправного автомобіля.
Чорний (мінусовий) затискач кабелю прикріпіть до мінусової клеми (–) машини-донора.
Інший кінець чорного кабелю прикріпіть до “маси” несправного автомобіля – незабарвленого металу двигуна, наприклад, до блоку циліндрів. Важливо, щоб це була одна з основних частин двигуна, а не навісне обладнання. При підключенні останнього затиску може проскочити маленька іскра – в цьому немає нічого страшного.
Запустіть двигун автомобіля-донора, залиште його працювати на холостому ходу.
Запустіть двигун проблемного автомобіля.
Після запуску машини з несправною АКБ дайте двигуну попрацювати близько хвилини-двох для прогріву та мінімального заряджання акумулятора.
Знімати затискачі кабелів потрібно у зворотному порядку.
Також не можна замикати між собою дроти, підключені до акумулятора і потрібно уникати торкання неізольованих частин прикурювача до металевих частин обох машин.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…