Ремінь газорозподільного механізму є плоским ремнем з поперечними зубцями на робочій поверхні – тому по типу він вважається зубчастим. Даний елемент передає зусилля з одного шківа (на колінчастому валу) до іншого (на розподільчому валу), який, у свою чергу, відкриває та закриває клапани, через які в циліндри двигуна подається паливо з повітрям та виходять відпрацьовані гази.
У різних двигунів може бути своя схема приводу ГРМ і відповідно використовується зубчастий ремінь різної довжини та різна кількість роликів.
Перевага ременів перед ланцюговою та шестеренчастою передачею – у безшумності, простоті конструкції приводу та низькій ціні самого ременя як витратної деталі. Недоліки – відносно невеликий термін служби (частіше це 60 тис. км, хоча іноді до 90 – 100 тис. км).
Коли ремінь обривається при працюючому двигуні, клапани зависають у тому положенні, в якому їх ця неприємність і застала. Відповідно, у деяких циліндрах до них можуть дістати поршні, які рух не припиняють. Зустріч клапанів із поршнями конструкторами не передбачається, тому двигун може серйозно пошкодитись. У кращому разі це будуть гнуті клапани та їх розбиті направляючі. А в гіршому – побиті поршні, покоцані циліндри та їхні голівки, а також гнуті шатуни та пальці.
Зі зростанням температури літо приносить не тільки радість від сонячних днів, а й особливі вимоги…
Водії, які володіють автомобілями з центральним замком, можуть відкрити для себе нову функцію, яка допоможе…
Американський автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер стверджує, що простий інструмент може позбавити водіїв…
Останнім часом в Україні електрокари набувають великої популярності, проте купувати ці машини з салону мало…
Будь-яка купівля автомобіля - це важлива подія, що вимагає не тільки фінансових інвестицій, а й…
У міру того, як автомобільний ринок еволюціонує, споживачі стають дедалі зацікавленішими в уживаних автомобілях. Це…