Ремінь газорозподільного механізму є плоским ремнем з поперечними зубцями на робочій поверхні – тому по типу він вважається зубчастим. Даний елемент передає зусилля з одного шківа (на колінчастому валу) до іншого (на розподільчому валу), який, у свою чергу, відкриває та закриває клапани, через які в циліндри двигуна подається паливо з повітрям та виходять відпрацьовані гази.
У різних двигунів може бути своя схема приводу ГРМ і відповідно використовується зубчастий ремінь різної довжини та різна кількість роликів.
Перевага ременів перед ланцюговою та шестеренчастою передачею – у безшумності, простоті конструкції приводу та низькій ціні самого ременя як витратної деталі. Недоліки – відносно невеликий термін служби (частіше це 60 тис. км, хоча іноді до 90 – 100 тис. км).
Коли ремінь обривається при працюючому двигуні, клапани зависають у тому положенні, в якому їх ця неприємність і застала. Відповідно, у деяких циліндрах до них можуть дістати поршні, які рух не припиняють. Зустріч клапанів із поршнями конструкторами не передбачається, тому двигун може серйозно пошкодитись. У кращому разі це будуть гнуті клапани та їх розбиті направляючі. А в гіршому – побиті поршні, покоцані циліндри та їхні голівки, а також гнуті шатуни та пальці.
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…