Ремінь газорозподільного механізму є плоским ремнем з поперечними зубцями на робочій поверхні – тому по типу він вважається зубчастим. Даний елемент передає зусилля з одного шківа (на колінчастому валу) до іншого (на розподільчому валу), який, у свою чергу, відкриває та закриває клапани, через які в циліндри двигуна подається паливо з повітрям та виходять відпрацьовані гази.
У різних двигунів може бути своя схема приводу ГРМ і відповідно використовується зубчастий ремінь різної довжини та різна кількість роликів.
Перевага ременів перед ланцюговою та шестеренчастою передачею – у безшумності, простоті конструкції приводу та низькій ціні самого ременя як витратної деталі. Недоліки – відносно невеликий термін служби (частіше це 60 тис. км, хоча іноді до 90 – 100 тис. км).
Коли ремінь обривається при працюючому двигуні, клапани зависають у тому положенні, в якому їх ця неприємність і застала. Відповідно, у деяких циліндрах до них можуть дістати поршні, які рух не припиняють. Зустріч клапанів із поршнями конструкторами не передбачається, тому двигун може серйозно пошкодитись. У кращому разі це будуть гнуті клапани та їх розбиті направляючі. А в гіршому – побиті поршні, покоцані циліндри та їхні голівки, а також гнуті шатуни та пальці.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…