Ремінь газорозподільного механізму є плоским ремнем з поперечними зубцями на робочій поверхні – тому по типу він вважається зубчастим. Даний елемент передає зусилля з одного шківа (на колінчастому валу) до іншого (на розподільчому валу), який, у свою чергу, відкриває та закриває клапани, через які в циліндри двигуна подається паливо з повітрям та виходять відпрацьовані гази.
У різних двигунів може бути своя схема приводу ГРМ і відповідно використовується зубчастий ремінь різної довжини та різна кількість роликів.
Перевага ременів перед ланцюговою та шестеренчастою передачею – у безшумності, простоті конструкції приводу та низькій ціні самого ременя як витратної деталі. Недоліки – відносно невеликий термін служби (частіше це 60 тис. км, хоча іноді до 90 – 100 тис. км).
Коли ремінь обривається при працюючому двигуні, клапани зависають у тому положенні, в якому їх ця неприємність і застала. Відповідно, у деяких циліндрах до них можуть дістати поршні, які рух не припиняють. Зустріч клапанів із поршнями конструкторами не передбачається, тому двигун може серйозно пошкодитись. У кращому разі це будуть гнуті клапани та їх розбиті направляючі. А в гіршому – побиті поршні, покоцані циліндри та їхні голівки, а також гнуті шатуни та пальці.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…