Ремінь газорозподільного механізму є плоским ремнем з поперечними зубцями на робочій поверхні – тому по типу він вважається зубчастим. Даний елемент передає зусилля з одного шківа (на колінчастому валу) до іншого (на розподільчому валу), який, у свою чергу, відкриває та закриває клапани, через які в циліндри двигуна подається паливо з повітрям та виходять відпрацьовані гази.
У різних двигунів може бути своя схема приводу ГРМ і відповідно використовується зубчастий ремінь різної довжини та різна кількість роликів.
Перевага ременів перед ланцюговою та шестеренчастою передачею – у безшумності, простоті конструкції приводу та низькій ціні самого ременя як витратної деталі. Недоліки – відносно невеликий термін служби (частіше це 60 тис. км, хоча іноді до 90 – 100 тис. км).
Коли ремінь обривається при працюючому двигуні, клапани зависають у тому положенні, в якому їх ця неприємність і застала. Відповідно, у деяких циліндрах до них можуть дістати поршні, які рух не припиняють. Зустріч клапанів із поршнями конструкторами не передбачається, тому двигун може серйозно пошкодитись. У кращому разі це будуть гнуті клапани та їх розбиті направляючі. А в гіршому – побиті поршні, покоцані циліндри та їхні голівки, а також гнуті шатуни та пальці.
Спілкування з поліцією рідко приносить задоволення автомобілістам, особливо, якщо мова йде про звинувачення в порушенні…
В Україні почастішали випадки притягнення до відповідальності за «нетверезе водіння» автомобілістів, яких застали за розпиванням…
Для більшості автовласників в Україні заміна масла є звичайною процедурою, яку можна виконати самостійно. Однак…
Багато водіїв в Україні впевнені, що вони суворо дотримуються ПДР і притягнути їх до відповідальності…
Європейські водії останнім часом впадають у ступор, побачивши нові дорожні знаки у вигляді синього квадрата…
В Україні в останні місяці стабілізувалася ситуація з викраденнями автомобілів, проте статистика все ще висока,…