Автомобілісти часто задаються питанням: прогрівати двигун взимку чи їхати відразу? З цим моментом ми спробуємо розібратися далі.
Почнемо з того, що двигун авто прогрівати треба, але лише певну кількість часу. Коли мотор холодний, вся олива стікає в піддон. Як тільки ви запускаєте двигун, то в перші секунди йому доводиться працювати у жорсткому режимі. Потім масляний насос починає закачувати масло та розкидати його по стінках блоку та іншим рухомим деталям.
У той же час довго стояти і гріти мотор не зовсім правильно. Коли автомобіль гріється на холостому ходу, масляний насос працює, але на мінімальній потужності, тому масло надходить не до всіх каналів і місць. Особливо ця проблема торкається великих двигунів, в яких головки знаходяться далеко одна від одної. Також, коли пробіг автомобіля перевалює за 100 тисяч, маслонасос вже втрачає свою потужність і не дає тиску, який потрібен. Саме тоді і з’являються ті страшні задири на стінках циліндрів і підвищується зношування інших вузлів двигуна.
За підсумком, загальна рекомендація щодо прогріву ДВЗ виглядає наступним чином: вам потрібно дочекатися, поки обороти двигуна впадуть до 1000 і після цього ви можете починати потихеньку їхати. На малій швидкості автомобіль швидше прогрівається, а мотор при цьому не постраждає.
Якщо ви шукаєте старий сімейний автомобіль з бюджетом менше 500 000 гривень, є кілька чудових…
Сучасні автомобілі "напхані" такою кількістю сучасних функцій, про багато з яких їхні власники навіть не…
Найближчим часом Верховна Рада може проголосувати за чергове підвищення акцизів на автомобільне паливо. Відповідний законопроєкт…
Від ситуації, коли в автомобілі раптово закінчилося паливо, не застрахований жоден водій. При цьому деякі…
В Україні готуються зміни до законодавства, які дадуть змогу конфісковувати транспортні засоби в автовласників за…
Пошуки ідеального кросовера або навіть позашляховика, що поєднує в собі функціональність, надійність і доступність, можуть…