Автомобілісти часто задаються питанням: прогрівати двигун взимку чи їхати відразу? З цим моментом ми спробуємо розібратися далі.
Почнемо з того, що двигун авто прогрівати треба, але лише певну кількість часу. Коли мотор холодний, вся олива стікає в піддон. Як тільки ви запускаєте двигун, то в перші секунди йому доводиться працювати у жорсткому режимі. Потім масляний насос починає закачувати масло та розкидати його по стінках блоку та іншим рухомим деталям.
У той же час довго стояти і гріти мотор не зовсім правильно. Коли автомобіль гріється на холостому ходу, масляний насос працює, але на мінімальній потужності, тому масло надходить не до всіх каналів і місць. Особливо ця проблема торкається великих двигунів, в яких головки знаходяться далеко одна від одної. Також, коли пробіг автомобіля перевалює за 100 тисяч, маслонасос вже втрачає свою потужність і не дає тиску, який потрібен. Саме тоді і з’являються ті страшні задири на стінках циліндрів і підвищується зношування інших вузлів двигуна.
За підсумком, загальна рекомендація щодо прогріву ДВЗ виглядає наступним чином: вам потрібно дочекатися, поки обороти двигуна впадуть до 1000 і після цього ви можете починати потихеньку їхати. На малій швидкості автомобіль швидше прогрівається, а мотор при цьому не постраждає.
Компанія Toyota готує до прем'єри шосте покоління кросовера RAV4. Поки що офіційних фото немає, але…
У сучасних реаліях, коли паливо дорожчає, а енергоефективність стає ключовим фактором, багато водіїв шукають автомобілі…
Власники елітних автомобілів у 2024 році поповнили державний бюджет на 220 мільйонів гривень. Це на…
Nissan X-Trail завжди був символом надійності та універсальності, автомобілем, який однаково впевнено почувається як у…
Компанія Nissan, яка нині переживає фінансові труднощі, може відродити культову модель Primera, щоб збільшити інтерес…
Компанія Skoda готується до прем’єри електричної Octavia, яка стане концептуальним провісником нового покоління популярного універсала.…