Автомобілісти часто задаються питанням: прогрівати двигун взимку чи їхати відразу? З цим моментом ми спробуємо розібратися далі.
Почнемо з того, що двигун авто прогрівати треба, але лише певну кількість часу. Коли мотор холодний, вся олива стікає в піддон. Як тільки ви запускаєте двигун, то в перші секунди йому доводиться працювати у жорсткому режимі. Потім масляний насос починає закачувати масло та розкидати його по стінках блоку та іншим рухомим деталям.
У той же час довго стояти і гріти мотор не зовсім правильно. Коли автомобіль гріється на холостому ходу, масляний насос працює, але на мінімальній потужності, тому масло надходить не до всіх каналів і місць. Особливо ця проблема торкається великих двигунів, в яких головки знаходяться далеко одна від одної. Також, коли пробіг автомобіля перевалює за 100 тисяч, маслонасос вже втрачає свою потужність і не дає тиску, який потрібен. Саме тоді і з’являються ті страшні задири на стінках циліндрів і підвищується зношування інших вузлів двигуна.
За підсумком, загальна рекомендація щодо прогріву ДВЗ виглядає наступним чином: вам потрібно дочекатися, поки обороти двигуна впадуть до 1000 і після цього ви можете починати потихеньку їхати. На малій швидкості автомобіль швидше прогрівається, а мотор при цьому не постраждає.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…