Автомобілісти часто задаються питанням: прогрівати двигун взимку чи їхати відразу? З цим моментом ми спробуємо розібратися далі.
Почнемо з того, що двигун авто прогрівати треба, але лише певну кількість часу. Коли мотор холодний, вся олива стікає в піддон. Як тільки ви запускаєте двигун, то в перші секунди йому доводиться працювати у жорсткому режимі. Потім масляний насос починає закачувати масло та розкидати його по стінках блоку та іншим рухомим деталям.
У той же час довго стояти і гріти мотор не зовсім правильно. Коли автомобіль гріється на холостому ходу, масляний насос працює, але на мінімальній потужності, тому масло надходить не до всіх каналів і місць. Особливо ця проблема торкається великих двигунів, в яких головки знаходяться далеко одна від одної. Також, коли пробіг автомобіля перевалює за 100 тисяч, маслонасос вже втрачає свою потужність і не дає тиску, який потрібен. Саме тоді і з’являються ті страшні задири на стінках циліндрів і підвищується зношування інших вузлів двигуна.
За підсумком, загальна рекомендація щодо прогріву ДВЗ виглядає наступним чином: вам потрібно дочекатися, поки обороти двигуна впадуть до 1000 і після цього ви можете починати потихеньку їхати. На малій швидкості автомобіль швидше прогрівається, а мотор при цьому не постраждає.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…