Вартість завезеного з Європи автомобіля може значно відрізнятися від очікувань українського покупця – аж до 50% від заявленої ціни. Експерти попереджають, що на підсумковий цінник вплине не лише комплектація, пробіг та загальний стан машини, а й додаткові витрати на доставку, митне оформлення, сертифікацію, пенсійний збір та ін.
Підсумкова ціна готового автомобіля в середньому “виллється” в плюс $1000 до виставленої ціни. І причина – у витратах, що супроводжують легалізацію автомобіля.
В цілому, якщо машина купується в Європі, спочатку її необхідно зняти з обліку, отримати тимчасові (транзитні) номерні знаки та оформити страховку, якщо вона не йде в комплекті з номерними знаками (залежить від країни). Далі заповнюється експортна декларація, за нею український брокер подає попередню митну декларацію і лише після цього можна буде оформити остаточну декларацію та отримати підтвердження від митниці.
Наступним етапом стане проходження сертифікації та отримання сертифіката відповідності, а також постановка автомобіля на облік, проходження експертного огляду, отримання номерних знаків та свідоцтва про реєстрацію. Все це спричинить доплату в “кілька сотень доларів” без урахування доставки.
Так, до вартості автомобіля доведеться додати щонайменше $500, якщо завозити його самостійно і до $1500 – за допомогою посередників.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…