Вартість завезеного з Європи автомобіля може значно відрізнятися від очікувань українського покупця – аж до 50% від заявленої ціни. Експерти попереджають, що на підсумковий цінник вплине не лише комплектація, пробіг та загальний стан машини, а й додаткові витрати на доставку, митне оформлення, сертифікацію, пенсійний збір та ін.
Підсумкова ціна готового автомобіля в середньому “виллється” в плюс $1000 до виставленої ціни. І причина – у витратах, що супроводжують легалізацію автомобіля.
В цілому, якщо машина купується в Європі, спочатку її необхідно зняти з обліку, отримати тимчасові (транзитні) номерні знаки та оформити страховку, якщо вона не йде в комплекті з номерними знаками (залежить від країни). Далі заповнюється експортна декларація, за нею український брокер подає попередню митну декларацію і лише після цього можна буде оформити остаточну декларацію та отримати підтвердження від митниці.
Наступним етапом стане проходження сертифікації та отримання сертифіката відповідності, а також постановка автомобіля на облік, проходження експертного огляду, отримання номерних знаків та свідоцтва про реєстрацію. Все це спричинить доплату в “кілька сотень доларів” без урахування доставки.
Так, до вартості автомобіля доведеться додати щонайменше $500, якщо завозити його самостійно і до $1500 – за допомогою посередників.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…