В галузі ремонту доріг корупцію ніхто поки не переміг
В Україні неякісний ремонт доріг є наслідком незаконного розподілу бюджетних коштів між фірмами-субпідрядниками. Про це заявив під час інтерв’ю народний депутат Андрій Вадатурський.
«В Україні функціонують компанії, керівництво яких зацікавлене в частому руйнуванні доріг. Руйнування доріг обов’язково спричинить виділення коштів на ремонт. Відповідно, є ті, кому вигідні часті ремонти доріг. Потрібно, щоб ми більше руйнували і держава виділяла більше грошей на будівництво, щоб було більше злодійства», – сказав він.
Нардеп стверджує, що є схеми, якими користуються нечисті на руку чиновники, створені спеціально для привласнення бюджетних коштів.
«Якщо ви подивитеся, як проходять тендери на будівництво, то там від 20 до 40% відкатів. Я не раз звертався і в НАБУ, і в поліцію з цього приводу, ініціював кілька кримінальних справ, пов’язаних з крадіжками бюджетних коштів, надав докази. Але це закінчилося, я б сказав, нічим: з посади знімали керівників Служби автомобільних доріг, в облавтодорів, а через рік їх знову поновлювали на посадах – в інших областях в тому ж відомстві. Тобто в галузі ремонту доріг корупцію ніхто поки не переміг і чим більше грошей туди виділяють, тим цікавіше це виглядає для нечистих на руку чиновників», – сказав Вадатурський.
За його словами, за підсумками одного тендера на будівництво або ремонт дороги в Україні можна заробити кілька десятків мільйонів гривень.
«В Україні діє схема – в ході тендерів переможців змушують відмовитися від перемоги в конкурсі, їх змушують бути субпідрядниками. Тобто одна фірма пропонує виконати ремонт робіт за 50 млн, друга за 75 млн, третя – за 100 млн. Перші дві відмовляються, формально тендер виграє третя. Але субпідрядником беруть першу і другу. У підсумку ремонт фактично роблять за 50-60 млн, а залишок ділять між собою. Це замкнене коло», – підсумував нардеп.
Нагадаємо, в 2018 році на ремонт доріг виділять близько 40 мільярдів гривень
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…