Автомобільні експерти склали рейтинг найненадійшніших двигунів внутрішнього згорання.
Volkswagen Group 1,4 TSI, EA111
Відкриває список бензиновий турбодвигун Volkswagen Group сімейства EA111 об’ємом 1,4 літри. Агрегат було представлено у 2005 році і встановлювався на лінійку малолітражок Volkswagen, Skoda і Seat. Силова установка мала вісім модифікацій потужністю від 122 до 185 к.с.
Головна проблема цього мотора – розтягування ланцюга ГРМ (до 50 000 – 60 000 км). У результаті його потрібно було замінити щонайменше після 80 000 км пробігу.
Крім того, через неякісне пальне в турбодвигуні часто виникав нагар на паливних форсунках. Інші часті проблеми – ненадійні помпа та система впорскування.
Peugeot/Citroen/BMW 1,6 EP6
Цей агрегат з’явився на багатьох моделях концернів PSA та BMW.
Сімейство двигунів об’ємом від 1,4 до 1,6 літрів мало великий технічний потенціал, але він не розкрився через недоробки. Зокрема, слабкою ланкою були система ГРМ та поршнева група.
Внаслідок чого, навіть на автомобілях з пробігом 60 000 – 70 000 км, спостерігалося велике споживання оливи, закоксовування поршневих кілець та витік мастила через кільця і систему вентиляції. Типові проблеми цього мотора – це вихід з ладу розподільних валів, відмова системи впуску, фазообертачів та системи живлення.
Ford Ecoboost 1,6
Двигун Ford сімейства Ecoboost об’ємом 1,6 літра вперше було встановлено у 2010 році на автомобілі Focus та C-Max. Залежно від налаштувань силова установка 1,6 Ecoboost розвиває від 150 до 180 к.с.
Проблемним місцем є система охолодження з ненадійними пластиковими патрубками. Вони, як і розширювальний бачок, можуть лопнути та зірватися через конструктивні недоліки. Після цього авто доводиться забирати на евакуаторі.
Крім того, слабкою ланкою тут є термостат, температурний датчик та перепускний клапан системи охолодження, а паливні форсунки швидко засмічуються.
Subaru ЕЕ20
Опозитний дизельний двигун ЕЕ20 об’ємом 2,0 літра почали встановлювати в 2008 році на Subaru Forester 2.0 D, Impreza 2.0 D і Legacy/Outback 2.0 D.
Власники авто з цим двигуном скаржилися на те, що в машин виникали проблеми з форсунками, а також швидко забивався фільтр сажі. Величезним недоліком було те, що через технічні прорахунки міг навіть заклинити двигун. Крім того, траплялися випадки, коли на один із підшипників при виробництві силового агрегату випадково потрапляв герметик.
Opel 1,4 Turbo A14NET/A14NEL
Двигун зразка 2010 року, відомий за автомобілями Opel Astra J та Chevrolet Cruz також «славиться» своєю ненадійністю.
Загальною проблемою сімейства цих силових агрегатів є поломки системи вентиляції картерних газів. Через цю особливість збільшується витрата оливи, яка прогоряє в циліндрах або у випускному колекторі, просочується через картридж турбіни або видавлюється через сальники чи клапанну кришку. Це призводить до плаваючих обертів та/або троїння двигуна, зниження його потужності та збільшеної витрати пального.
Також серйозною проблемою, яка характерна для цього двигуна, є руйнування поршнів, яке провокує все та ж детонація при використанні неякісного палива.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…