Не секрет, що для будь-якого співробітника СТО краще взятися за дорогу роботу, яку швидко і легко зробити. Водночас лагодити за безцінь несправності, з якими доведеться возитися, ніхто не хоче. Експерти назвали такі види робіт.
Так, наприклад змащування деталей і шприцювання – це той вид техобслуговування, який вважається на СТО максимально брудним і низькооплачуваним. Нерідко фахівці перед тим, як взятися за цю роботу, намагаються нав’язати автовласникові додаткові послуги або переконують у необхідності заміни деяких вузлів і агрегатів.
Зокрема, ремонт світлодіодної оптики проводять шляхом перепаювання елементів, що вийшли з ладу, але здебільшого СТО пропонує клієнтам замінити фару повністю, що може бути в десятки разів дорожче за ремонтні роботи.
У старих моделях преміум-сегмента механіки не люблять займатися заміною приводу ГРМ через необхідність демонтажу великої кількості вузлів. Також механіки не люблять несправності, які не виражені яскраво, оскільки їх складно діагностувати.
Крім того, намагаються уникати майстри і рідкісної техніки, яку погано розуміють, як ремонтувати. Наприклад, у роботу на СТО неохоче беруть Mazda RX-8 через її роторний двигун.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…