Статті

Шість міфів про кросовери та позашляховики, про які час забути

Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває дедалі більшої кількості шанувальників по всьому світу. Водночас він встиг обрости безліччю міфів, багато з яких не мають взагалі нічого спільного з реальністю. Експерти видання SlashGear виділили шість найпоширеніших забобонів щодо кросоверів і позашляховиків, про які пора забути.

Читайте також:

Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування

Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів

Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку

Міф 1: SUV безпечніші за звичайні автомобілі
На перший погляд, великі розміри і маса позашляховиків роблять їх безпечнішими для водіїв і пасажирів при зіткненні з меншими автомобілями. Але статистика говорить про інше. Згідно з дослідженнями, SUV у 8 разів частіше стають причиною смертельних випадків для дітей, їхня частка смертельних наїздів на пішоходів і велосипедистів становить 25,4%.
Висновок: SUV захищає своїх пасажирів, але погіршує загальну безпеку на дорозі.

Міф 2: Усі SUV створені для бездоріжжя
Історія SUV почалася з утилітарних позашляховиків, таких як Jeep Willys, але сучасні моделі мають мало спільного з їхньою прохідністю.
Висновок: Більшість SUV купують за простір і комфорт, а не за прохідність.

Міф 3: SUV мають найпрактичніші салони
Хоча позашляховики місткіші за седани, порівняно з іншими класами вони програють.
Висновок: Якщо практичність – головний пріоритет, мінівен або універсал можуть стати найкращим вибором.

Міф 4: SUV забезпечують кращу оглядовість на дорозі
Висока посадка SUV дійсно покращує огляд уперед, але це не позбавляє від проблем. Довгі капоти створюють «мертві зони» перед автомобілем, небезпечні для дітей і тварин. SUV погіршують огляд іншим учасникам руху, включно з водіями легкових машин і пішоходами.
Висновок: SUV не вирішують проблему оглядовості повністю, а в деяких аспектах навіть погіршують її.

Міф 5: SUV краще справляються із зимовими умовами
SUV часто оснащуються повним приводом, що покращує зчеплення під час розгону, але, велика маса погіршує гальмівний шлях на слизькій дорозі, а високий центр тяжіння ще й збільшує ризик перекидання під час втрати зчеплення.
Висновок: Зимові шини важливіші, ніж тип автомобіля. AWD є і у багатьох легковиків.

Міф 6: Електрифікація вирішить проблеми SUV з екологією
Електрифікація знижує викиди CO₂, але проблеми позашляховиків глибші. Електрокросовери менш ефективні, ніж аналоги-седани, також вони мають високий знос шин через велику масу, що створює більше умов для забруднень.
Висновок: Електрифікація не робить SUV настільки екологічними, як звичайні легкові автомобілі.

Recent Posts

270 тисяч гривень штрафу: де водіїв можуть покарати за несправний кондиціонер

Якщо в Україні користування кондиціонером в авто залишається на розсуд самого водія, то в деяких…

26.03.2025

В Україні продовжують знижуватися ціни на пальне: бензин впав до мінімуму

Вартість пального в Україні стабільно зменшується — усі види пального дешевшають, а бензин А-95 досяг…

26.03.2025

На що звертати увагу при виборі першого авто після автошколи: поради новачкам

Отримання водійського посвідчення — це лише початок шляху. Справжнє водіння починається тоді, коли сідаєш за…

24.03.2025

Новий бюджетний кросовер Nissan помітили під час тестів: що відомо

На дорогах Бразилії вперше помітили закамуфльований прототип нового бюджетного кросовера Nissan, який створено на платформі…

24.03.2025

В Україні запрацюють нові камери автофіксації швидкості із завтрашнього дня

З 24 березня 2025 року на автомобільних дорогах України розпочнуть роботу ще 40 нових комплексів…

23.03.2025

Українських водіїв, які гальмують перед камерами, будуть карати: МВС готує законопроєкт

Міністерство внутрішніх справ України спільно з народними депутатами розробило новий законопроєкт, що має змінити підхід…

23.03.2025