Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває дедалі більшої кількості шанувальників по всьому світу. Водночас він встиг обрости безліччю міфів, багато з яких не мають взагалі нічого спільного з реальністю. Експерти видання SlashGear виділили шість найпоширеніших забобонів щодо кросоверів і позашляховиків, про які пора забути.
Читайте також:
Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування
Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів
Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку
Міф 1: SUV безпечніші за звичайні автомобілі
На перший погляд, великі розміри і маса позашляховиків роблять їх безпечнішими для водіїв і пасажирів при зіткненні з меншими автомобілями. Але статистика говорить про інше. Згідно з дослідженнями, SUV у 8 разів частіше стають причиною смертельних випадків для дітей, їхня частка смертельних наїздів на пішоходів і велосипедистів становить 25,4%.
Висновок: SUV захищає своїх пасажирів, але погіршує загальну безпеку на дорозі.
Міф 2: Усі SUV створені для бездоріжжя
Історія SUV почалася з утилітарних позашляховиків, таких як Jeep Willys, але сучасні моделі мають мало спільного з їхньою прохідністю.
Висновок: Більшість SUV купують за простір і комфорт, а не за прохідність.
Міф 3: SUV мають найпрактичніші салони
Хоча позашляховики місткіші за седани, порівняно з іншими класами вони програють.
Висновок: Якщо практичність – головний пріоритет, мінівен або універсал можуть стати найкращим вибором.
Міф 4: SUV забезпечують кращу оглядовість на дорозі
Висока посадка SUV дійсно покращує огляд уперед, але це не позбавляє від проблем. Довгі капоти створюють «мертві зони» перед автомобілем, небезпечні для дітей і тварин. SUV погіршують огляд іншим учасникам руху, включно з водіями легкових машин і пішоходами.
Висновок: SUV не вирішують проблему оглядовості повністю, а в деяких аспектах навіть погіршують її.
Міф 5: SUV краще справляються із зимовими умовами
SUV часто оснащуються повним приводом, що покращує зчеплення під час розгону, але, велика маса погіршує гальмівний шлях на слизькій дорозі, а високий центр тяжіння ще й збільшує ризик перекидання під час втрати зчеплення.
Висновок: Зимові шини важливіші, ніж тип автомобіля. AWD є і у багатьох легковиків.
Міф 6: Електрифікація вирішить проблеми SUV з екологією
Електрифікація знижує викиди CO₂, але проблеми позашляховиків глибші. Електрокросовери менш ефективні, ніж аналоги-седани, також вони мають високий знос шин через велику масу, що створює більше умов для забруднень.
Висновок: Електрифікація не робить SUV настільки екологічними, як звичайні легкові автомобілі.
Більшість автомобілістів відчувають стрес при зупинці їхньої машини поліцією. При цьому нерідко водії самі погіршують…
Українські автомобілісти, які користуються машинами на «автоматі», як правило, стикаються з чотирма основними режимами трансмісії…
З появою на ринку синтетичних моторних масел життя автомобілістів дещо спростилося. У той же час…
Високий ритм життя сучасних автомобілістів створює масу проблем і перешкод, які іноді можуть довести водіїв…
Коли мова заходить про покупку нового автомобіля від іменитого бренду, багато хто відразу замислюється про…
Американський автовиробник Tesla вже майже півроку не може оговтатися від нищівного падіння своїх позицій на…