Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває дедалі більшої кількості шанувальників по всьому світу. Водночас він встиг обрости безліччю міфів, багато з яких не мають взагалі нічого спільного з реальністю. Експерти видання SlashGear виділили шість найпоширеніших забобонів щодо кросоверів і позашляховиків, про які пора забути.
Читайте також:
Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування
Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів
Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку
Міф 1: SUV безпечніші за звичайні автомобілі
На перший погляд, великі розміри і маса позашляховиків роблять їх безпечнішими для водіїв і пасажирів при зіткненні з меншими автомобілями. Але статистика говорить про інше. Згідно з дослідженнями, SUV у 8 разів частіше стають причиною смертельних випадків для дітей, їхня частка смертельних наїздів на пішоходів і велосипедистів становить 25,4%.
Висновок: SUV захищає своїх пасажирів, але погіршує загальну безпеку на дорозі.
Міф 2: Усі SUV створені для бездоріжжя
Історія SUV почалася з утилітарних позашляховиків, таких як Jeep Willys, але сучасні моделі мають мало спільного з їхньою прохідністю.
Висновок: Більшість SUV купують за простір і комфорт, а не за прохідність.
Міф 3: SUV мають найпрактичніші салони
Хоча позашляховики місткіші за седани, порівняно з іншими класами вони програють.
Висновок: Якщо практичність – головний пріоритет, мінівен або універсал можуть стати найкращим вибором.
Міф 4: SUV забезпечують кращу оглядовість на дорозі
Висока посадка SUV дійсно покращує огляд уперед, але це не позбавляє від проблем. Довгі капоти створюють «мертві зони» перед автомобілем, небезпечні для дітей і тварин. SUV погіршують огляд іншим учасникам руху, включно з водіями легкових машин і пішоходами.
Висновок: SUV не вирішують проблему оглядовості повністю, а в деяких аспектах навіть погіршують її.
Міф 5: SUV краще справляються із зимовими умовами
SUV часто оснащуються повним приводом, що покращує зчеплення під час розгону, але, велика маса погіршує гальмівний шлях на слизькій дорозі, а високий центр тяжіння ще й збільшує ризик перекидання під час втрати зчеплення.
Висновок: Зимові шини важливіші, ніж тип автомобіля. AWD є і у багатьох легковиків.
Міф 6: Електрифікація вирішить проблеми SUV з екологією
Електрифікація знижує викиди CO₂, але проблеми позашляховиків глибші. Електрокросовери менш ефективні, ніж аналоги-седани, також вони мають високий знос шин через велику масу, що створює більше умов для забруднень.
Висновок: Електрифікація не робить SUV настільки екологічними, як звичайні легкові автомобілі.
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…
Чорна п'ятниця - це ідеальний час для вигідних покупок, особливо якщо ви хочете порадувати автолюбителя.…
Сьогодні турбовані двигуни стали буденністю для автомобілів різних класів, зокрема в сегменті седанів. Водночас автолюбителі…
Поява роботизованої трансмісії дала змогу суттєво спростити процес керування автомобілем без вкладення в конструкцію істотних…