Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває дедалі більшої кількості шанувальників по всьому світу. Водночас він встиг обрости безліччю міфів, багато з яких не мають взагалі нічого спільного з реальністю. Експерти видання SlashGear виділили шість найпоширеніших забобонів щодо кросоверів і позашляховиків, про які пора забути.
Читайте також:
Одна маловідома кнопка в автомобілі, яка в рази спрощує паркування
Штраф до 17 000 грн і позбавлення прав: в Україні готують нову заборону для автомобілістів
Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку
Міф 1: SUV безпечніші за звичайні автомобілі
На перший погляд, великі розміри і маса позашляховиків роблять їх безпечнішими для водіїв і пасажирів при зіткненні з меншими автомобілями. Але статистика говорить про інше. Згідно з дослідженнями, SUV у 8 разів частіше стають причиною смертельних випадків для дітей, їхня частка смертельних наїздів на пішоходів і велосипедистів становить 25,4%.
Висновок: SUV захищає своїх пасажирів, але погіршує загальну безпеку на дорозі.
Міф 2: Усі SUV створені для бездоріжжя
Історія SUV почалася з утилітарних позашляховиків, таких як Jeep Willys, але сучасні моделі мають мало спільного з їхньою прохідністю.
Висновок: Більшість SUV купують за простір і комфорт, а не за прохідність.
Міф 3: SUV мають найпрактичніші салони
Хоча позашляховики місткіші за седани, порівняно з іншими класами вони програють.
Висновок: Якщо практичність – головний пріоритет, мінівен або універсал можуть стати найкращим вибором.
Міф 4: SUV забезпечують кращу оглядовість на дорозі
Висока посадка SUV дійсно покращує огляд уперед, але це не позбавляє від проблем. Довгі капоти створюють «мертві зони» перед автомобілем, небезпечні для дітей і тварин. SUV погіршують огляд іншим учасникам руху, включно з водіями легкових машин і пішоходами.
Висновок: SUV не вирішують проблему оглядовості повністю, а в деяких аспектах навіть погіршують її.
Міф 5: SUV краще справляються із зимовими умовами
SUV часто оснащуються повним приводом, що покращує зчеплення під час розгону, але, велика маса погіршує гальмівний шлях на слизькій дорозі, а високий центр тяжіння ще й збільшує ризик перекидання під час втрати зчеплення.
Висновок: Зимові шини важливіші, ніж тип автомобіля. AWD є і у багатьох легковиків.
Міф 6: Електрифікація вирішить проблеми SUV з екологією
Електрифікація знижує викиди CO₂, але проблеми позашляховиків глибші. Електрокросовери менш ефективні, ніж аналоги-седани, також вони мають високий знос шин через велику масу, що створює більше умов для забруднень.
Висновок: Електрифікація не робить SUV настільки екологічними, як звичайні легкові автомобілі.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…