З приходом зими і погіршенням погодних умов українським водіям слід проявляти граничну обережність і концентрацію за кермом. Багато в чому це також пов’язано зі скороченням світлового дня і погіршенням огляду на дорозі. Серед іншого під час дощу або снігу потрібно вжити заходів для поліпшення видимості автомобіля для інших учасників руху. У зв’язку з цим експерти попереджають водіїв відключати функцію автоматичної активації фар.
Читайте також:
Оштрафують при першій зупинці: без чого українцям не можна сідати за кермо
Штраф 130 тисяч гривень: де водіїв жорстко карають за брудне лобове скло
Навіщо патрульний заглядає за плече водієві після зупинки автомобіля
Системи автоматичного освітлення вмикають денні ходові вогні під час запуску двигуна і активують ближнє світло в умовах недостатньої видимості. Однак датчики освітленості та дощу не завжди працюють ідеально. У погану погоду, особливо під час дощу, датчики можуть спрацьовувати із затримкою або зовсім ігнорувати зміну умов.
Ігнорування цієї рекомендації призводить до того, що автомобіль залишається на денних ходових вогнях, що погіршує видимість машини для інших учасників. Це особливо важливо, оскільки під час використання денних ходових вогнів задні габаритні вогні залишаються вимкненими, що робить автомобіль менш помітним.
Автомобілі німецького бренду Volkswagen традиційно славляться своєю надійністю і практичністю, але не завжди радують власників…
Серед українських автомобілістів поширена помилкова думка, що вони можуть отримати автомобільний штраф тільки за порушення…
Купівля вживаного автомобіля може стати справжнім випробуванням навіть для досвідченого автомобіліста. Водночас існує низка важливих…
В Україні зупинка поліцією транспортного засобу дозволяється лише за наявності однієї з вичерпних підстав. Іноді…
В Україні водії дбають про чистоту лобового скла лише через дискомфорт під час їзди з…
Електрокари вважаються загалом надійнішими порівняно з автомобілями на ДВЗ через меншу кількість деталей, що зношуються,…