Американська компанія Ford за свою столітню історію явила світу сотні найрізноманітніших моделей авто в різних сегментах. Чимало з них канули в лету і були незаслужено забуті. Видання CarBuzz виділило ТОП-10 таких авто, які більше за інших варті уваги.
Читайте також:
Що має бути в кожному автомобілі: речі, без яких не можна сідати за кермо
Поліція стежить уважно: яка помилка на парковці загрожує українцям штрафом
Верховний Суд України дозволив відбирати в українців автомобілі під час війни
1. Ford M151 «Jeep» (1959-1988)
Двигун: 2,3-літровий R4
Потужність: 71 к.с.
Привід: 4WD
Цей військовий автомобіль із несучим кузовом пропонував високу прохідність і незалежну підвіску. Однак конструкція задньої підвіски зробила його небезпечним для цивільних доріг, що призвело до його заміни на HMMWV.
2. Ford Courier (1972-1982)
Двигуни: 1,8-2,3 л R4
Потужність: 74-103 к.с.
Привід: RWD
Компактний пікап японської збірки вирізнявся надійністю і вантажопідйомністю в 635 кг. Його змінив Ford Ranger у 1983 році.
3. Ford Bronco II (1984-1990)
Двигуни: 2,8-2,9 л V6
Потужність: 115-140 к.с.
Привід: 4WD
Зменшена версія Bronco була популярною, але відомою проблемами зі стійкістю. Це призвело до численних аварій і заміни моделі на Ford Explorer.
4. Ford EXP Turbo Coupe (1982-1988)
Двигун: 1,6-літровий турбований R4
Потужність: 120 к.с.
Привід: FWD
Спортивне купе на базі Ford Escort отримало друге життя завдяки турбованій версії, але так і не стало масово популярним.
5. Ford Durango (1979-1982)
Двигун: R6
Потужність: ~105 к.с.
Привід: RWD
Експериментальний гібрид купе і пікапа, створений у співпраці з National Coach Works, виявився нішевим проектом з обмеженим тиражем.
6. Ford Scorpio (1985-1998)
Двигуни: R4 і V6
Потужність: 90-200 к.с.
Привід: RWD/AWD
Європейський люксовий седан вирізнявся комфортабельністю, але отримав критику за невдалий дизайн. На американському ринку модель протрималася лише рік.
7. Ford Probe (1988-1997)
Двигуни: 1,8-2,5 л (включно з турбо)
Потужність: 110-164 к.с.
Привід: FWD
Замислювався як заміна Ford Mustang, але не виправдав очікувань через передньопривідне компонування і японське коріння.
8. Ford SVT Contour (1998-2000)
Двигун: 2,5-літровий V6
Потужність: 200 к.с.
Привід: FWD
Спортивний седан із характеристиками BMW M3 виявився важким у ремонті, що вплинуло на його популярність.
9. Ford Freestyle (2005-2007)
Двигун: 3,0-літровий V6
Потужність: 203 к.с.
Привід: FWD/AWD
Кросовер, який пізніше перейменували в Taurus X, не знайшов свого покупця і був замінений на Ford Flex.
10. Ford Shelby GR-1 (2005)
Двигун: 6,4-літровий V10
Потужність: 605 к.с.
Привід: RWD
Концепт-кар із вражаючим дизайном і потужним двигуном так і залишився одиничним екземпляром, хоча міг би стати культовим.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…