Американська компанія Ford за свою столітню історію явила світу сотні найрізноманітніших моделей авто в різних сегментах. Чимало з них канули в лету і були незаслужено забуті. Видання CarBuzz виділило ТОП-10 таких авто, які більше за інших варті уваги.
Читайте також:
Що має бути в кожному автомобілі: речі, без яких не можна сідати за кермо
Поліція стежить уважно: яка помилка на парковці загрожує українцям штрафом
Верховний Суд України дозволив відбирати в українців автомобілі під час війни
1. Ford M151 «Jeep» (1959-1988)
Двигун: 2,3-літровий R4
Потужність: 71 к.с.
Привід: 4WD
Цей військовий автомобіль із несучим кузовом пропонував високу прохідність і незалежну підвіску. Однак конструкція задньої підвіски зробила його небезпечним для цивільних доріг, що призвело до його заміни на HMMWV.
2. Ford Courier (1972-1982)
Двигуни: 1,8-2,3 л R4
Потужність: 74-103 к.с.
Привід: RWD
Компактний пікап японської збірки вирізнявся надійністю і вантажопідйомністю в 635 кг. Його змінив Ford Ranger у 1983 році.
3. Ford Bronco II (1984-1990)
Двигуни: 2,8-2,9 л V6
Потужність: 115-140 к.с.
Привід: 4WD
Зменшена версія Bronco була популярною, але відомою проблемами зі стійкістю. Це призвело до численних аварій і заміни моделі на Ford Explorer.
4. Ford EXP Turbo Coupe (1982-1988)
Двигун: 1,6-літровий турбований R4
Потужність: 120 к.с.
Привід: FWD
Спортивне купе на базі Ford Escort отримало друге життя завдяки турбованій версії, але так і не стало масово популярним.
5. Ford Durango (1979-1982)
Двигун: R6
Потужність: ~105 к.с.
Привід: RWD
Експериментальний гібрид купе і пікапа, створений у співпраці з National Coach Works, виявився нішевим проектом з обмеженим тиражем.
6. Ford Scorpio (1985-1998)
Двигуни: R4 і V6
Потужність: 90-200 к.с.
Привід: RWD/AWD
Європейський люксовий седан вирізнявся комфортабельністю, але отримав критику за невдалий дизайн. На американському ринку модель протрималася лише рік.
7. Ford Probe (1988-1997)
Двигуни: 1,8-2,5 л (включно з турбо)
Потужність: 110-164 к.с.
Привід: FWD
Замислювався як заміна Ford Mustang, але не виправдав очікувань через передньопривідне компонування і японське коріння.
8. Ford SVT Contour (1998-2000)
Двигун: 2,5-літровий V6
Потужність: 200 к.с.
Привід: FWD
Спортивний седан із характеристиками BMW M3 виявився важким у ремонті, що вплинуло на його популярність.
9. Ford Freestyle (2005-2007)
Двигун: 3,0-літровий V6
Потужність: 203 к.с.
Привід: FWD/AWD
Кросовер, який пізніше перейменували в Taurus X, не знайшов свого покупця і був замінений на Ford Flex.
10. Ford Shelby GR-1 (2005)
Двигун: 6,4-літровий V10
Потужність: 605 к.с.
Привід: RWD
Концепт-кар із вражаючим дизайном і потужним двигуном так і залишився одиничним екземпляром, хоча міг би стати культовим.
Кожен автомобіліст, який має справу з системою безключового доступу, може зіткнутися з ситуацією, коли батарейка…
Німецький автовиробник Mercedes-Benz показав журналістам ще офіційно не представлений передсерійний прототип GLC EV. Як пише…
Японський автовиробник Mazda повідомив про початок масштабної відкликальної кампанії, яка охопила 171 412 автомобілів. Як…
Німецький автобренд Volkswagen активно працює над майбутньою прем'єрою оновленої версії свого найдоступнішого електромобіля ID.2. Днями…
Німецький автовиробник Mercedes активно освоює гібридні технології, одним з останніх свідчень чого став випуск гібридного…
В Україні Nissan Leaf був одним з першовідкривачів електричного сегмента авторинку. Сьогодні ця модель надзвичайно…