Categories: Статті

Названі 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

В компанії Volkswagen назвали 5 причин, чому сучасні автомобілі не іржавіють

На прикладі інноваційного кузовного цеху у Вольфсбурзі журналісти з’ясували, що в даний час існує п’ять основних методів боротьби з виникненням корозії на кузові: ущільнювачі в швах, хороша герметизація порожнин, відточена лакофарбова технологія, оцинковка і антикорозійне покриття з так званим «запечатуванням». Причому всі можливі варіанти захисту продумуються ще на етапі проектування кузова.

Важливою складовою довговічності кузова є якісна сталь, яка за останнє десятиліття набула масу корисних властивостей – вона стала щільніша і міцніша, що дозволяє виробництву наносити більше захисних матеріалів, а готовому кузову залишатися більш стійким до виникнення іржі. Крім того, не мале значення відіграє і форма самих кузовних елементів. Особливу увагу інженери Volkswagen приділяють дверним панелям.

«Двері автомобіля, як правило, піддаються впливу вологи і тому називаються «вологими зонами». Дощова вода стікає в двері з вікна, але не затримується там, а виходить через спеціальні зливні отвори. У нижній порожнині дверей, де внутрішня і зовнішня частини сходяться, інженери передбачили потрійний захист. Сама порожнина заповнена промисловим клеєм, як і всі тонкі шовні ущільнення, а на внутрішні частини дверей наноситься покриття з воску», – кажуть представники марки.

Сучасні кузови піддаються обробці хімічними антикорозійними речовинами і проходять динамічні тести методом штучного старіння. Всього використовується 6 захисних шарів. З 1991 року компанія почала робити оцинкування – це і є перший захисний шар. Після цього деталь піддається фосфатуванню методом занурення у ванну з хімічним розчином. Далі йде катодне покриття, кузов покривають наповнювачем, основним кольором і лаком. Так на поверхні утворюється багаторівневий захисний шар.

В процесі виробництва тієї чи іншої моделі автомобіля на спеціальних полігонах проводяться динамічні випробування на стійкість до корозії, причому імітується різний тип дорожнього покриття, а еквівалент шестимісячним випробуванням становить 12 років звичайної їзди. Однак незважаючи на усі вжиті заходи метал продовжує зазнавати впливу навколишнього середовища і, як наслідок, іржавіти. На жаль, зупинити цей процес неможливо, його можна лише уповільнити.

Recent Posts

Готуйтеся витратитися на ремонт: 4 помилки водіїв, які “вбивають” двигун

Двигун є найважливішим елементом автомобіля, ремонт якого може обійтися автовласникові в цілий статок. У зв'язку…

02.05.2024

Купив права в інтернеті: що загрожує водіям із фальшивими документами в Україні

Останніми роками в Україні почастішали випадки використання водіями механічних транспортних засобів підроблених документів. Причому, багато…

02.05.2024

Які автомобілі купують українці: ТОП популярних марок і моделей

У квітні 2024 року український автомобільний ринок продовжує демонструвати стійке відновлення після періоду невизначеності та…

02.05.2024

Моргнув – втратив права: водіїв жорстко карають за безневинне порушення

В Україні існує своя автомобільна культура, яка не завжди узгоджується з вимогами закону та ПДР.…

02.05.2024

Забув права вдома: який штраф загрожує водієві в Україні та як уникнути покарання

У повсякденній метушні кожен може забути щось вдома, на роботі або в гостях. Особливо це…

02.05.2024

Як зрозуміти, що АКПП скоро зламається і потрібно терміново щось робити

Автоматична коробка передач (АКПП) - це складний і важливий пристрій в автомобілі, і її несправність…

02.05.2024