Всупереч поширеній думці дороги в Україні і в країнах Східної Європи не дуже сильно відрізняються за якістю. Тому в основу матеріалу ліг рейтинг, складений польськими механіками в 2019 році. Всі машини-учасниці списку є, як в Старому Світі, так і в Україні. Відповідно і неполадки по ходовій частині у них схожі, пише bizua.org.
VOLKSWAGEN PASSAT
До рейтингу потрапив популярний німецький седан Volkswagen Passat B5. Нагадаємо, це сімейство випускали з 1996 року. Цікаво, що ходова частина у машини виявилася не така вже погана, але її конструкція дуже складна. Та й щоб обслуговувати автомобіль потрібен спеціальний інструмент. Все це робить ремонт «народної» машини дуже дорогим.
AUDI A4
Седан з внутрішнім позначенням В6 з’явився в 2000 році. Імідж автомобіля не вберіг його від серйозних проблем. Скажімо, в 2004 році виробник провів відкличну кампанію через швидкий знос важелів передньої підвіски. Були навіть випадки повного руйнування опорного важеля.
AUDI A6
Модель з індексом C5 представили в 1997 році і випускали до 2004 року. Передня підвіска у автомобіля зроблена з алюмінію. Він легкий, але менш міцний, ніж сталь. До того ж, і дорожчий. Зараз комплект важелів передньої підвіски коштує біля 10 тисяч гривень, що для вживаної машини недешево. Задня багатоважільна підвіска на повнопривідних версіях quattro витриваліша, а задня балка майже вічна. Але якщо починається сильний «жор гуми» задньої осі, «вилікувати» цю недуга допоможе тільки заміна балки.
FORD MONDEO
У седана третього покоління швидко зношуються стійки і втулки стабілізатора поперечної стійкості передньої осі, виходять з ладу й інші вузли підвіски. Часто потрібна заміна подушок допоміжної балки. Крім того, автомобіль нещадно атакує іржа. Тому перед покупкою підніміть Mondeo на підйомник і уважно огляньте.
OPEL CORSA
Німці розробили модель спільно з FIAT, а в продаж хетчбек надійшов в 2006 році. Мабуть, від італійців автомобіль і перейняв «ніжність» конструкції. У Corsa не можна точно сказати, скільки прослужать наконечники рульових тяг. Іноді досить потрапити в яму або уткнутися колесами в бордюр, щоб наконечникам «прийшов кінець». Також нерідко виходять з ладу ступичні підшипники і швидко зношуються пружини.
З 1 січня 2025 року в Україні запрацював новий закон про обов’язкове страхування для водіїв.…
Як відомо, ресурс навіть найбільш надійного автомобіля в значній мірі залежить від умов його експлуатації.…
Як відомо, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння є одним з найбільш серйозних порушень ПДР,…
Кожен автомобіль, мов живий організм, попереджає водія про наявність «хвороб» певними «симптомами». ЦЕ можуть бути…
Розвиток технологій відбувається настільки стрімко, що іноді люди просто не встигають слідкувати за змінами. Для…
Причинами ДТП, як відомо, можуть бути як об’єктивні, так і суб’єктивні фактори. Однак найчастіше до…