Categories: Статті

Названі 5 популярних в Україні автомобілів із ненадійною підвіскою

Всупереч поширеній думці дороги в Україні і в країнах Східної Європи не дуже сильно відрізняються за якістю. Тому в основу матеріалу ліг рейтинг, складений польськими механіками в 2019 році. Всі машини-учасниці списку є, як в Старому Світі, так і в Україні. Відповідно і неполадки по ходовій частині у них схожі, пише bizua.org.

VOLKSWAGEN PASSAT

До рейтингу потрапив популярний німецький седан Volkswagen Passat B5. Нагадаємо, це сімейство випускали з 1996 року. Цікаво, що ходова частина у машини виявилася не така вже погана, але її конструкція дуже складна. Та й щоб обслуговувати автомобіль потрібен спеціальний інструмент. Все це робить ремонт «народної» машини дуже дорогим.

AUDI A4

Седан з внутрішнім позначенням В6 з’явився в 2000 році. Імідж автомобіля не вберіг його від серйозних проблем. Скажімо, в 2004 році виробник провів відкличну кампанію через швидкий знос важелів передньої підвіски. Були навіть випадки повного руйнування опорного важеля.

AUDI A6

Модель з індексом C5 представили в 1997 році і випускали до 2004 року. Передня підвіска у автомобіля зроблена з алюмінію. Він легкий, але менш міцний, ніж сталь. До того ж, і дорожчий. Зараз комплект важелів передньої підвіски коштує біля 10 тисяч гривень, що для вживаної машини недешево. Задня багатоважільна підвіска на повнопривідних версіях quattro витриваліша, а задня балка майже вічна. Але якщо починається сильний «жор гуми» задньої осі, «вилікувати» цю недуга допоможе тільки заміна балки.

FORD MONDEO

У седана третього покоління швидко зношуються стійки і втулки стабілізатора поперечної стійкості передньої осі, виходять з ладу й інші вузли підвіски. Часто потрібна заміна подушок допоміжної балки. Крім того, автомобіль нещадно атакує іржа. Тому перед покупкою підніміть Mondeo на підйомник і уважно огляньте.

OPEL CORSA

Німці розробили модель спільно з FIAT, а в продаж хетчбек надійшов в 2006 році. Мабуть, від італійців автомобіль і перейняв «ніжність» конструкції. У Corsa не можна точно сказати, скільки прослужать наконечники рульових тяг. Іноді досить потрапити в яму або уткнутися колесами в бордюр, щоб наконечникам «прийшов кінець». Також нерідко виходять з ладу ступичні підшипники і швидко зношуються пружини.

Recent Posts

Жовтий сигнал загорівся на під’їзді до світлофора: тиснути на газ чи зупинитись?

Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…

22.12.2025

Nissan оновив популярну модель, дозволивши покупцям обрати розмір решітки радіатора

Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…

22.12.2025

Volkswagen офіційно виніс вирок малим бензиновим автомобілям в Європі

Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…

22.12.2025

На критично важливій трасі Одеса-Рені відновили рух

Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…

22.12.2025

Названо випадки, коли поліція має право вимагати від водія вийти з авто

В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…

22.12.2025

Suzuki готує новий дешевий кросовер: подробиці

Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…

22.12.2025