Categories: Статті

Назвали 5 двигунів на вторинному ринку, які часто ламаються

Особливості та недоліки новітніх двигунів стануть відомі років через п’ять. Але мешканці вторинного ринку вивчені досконально – в тому числі і з негативного боку. Двигуни з самої поганою репутацією досліджував експерт порталу «За кермом», інформує Твоя МАШИНА.

Перш ніж розвінчати продукцію іменитих фірм, зробимо важливе застереження. Визначення «ненадійний двигун» – досить умовне. З ладу занадто рано і без видимих ​​причин виходять, зрозуміло, не всі поголовно двигуни якогось сімейства або серії, а тільки окремі екземпляри. Це по ним поступово і накопичується інформація – що найчастіше ламається і чому. Тисячі інших точно таких же двигунів успішно відпрацьовують закладений в них ресурс.

У світі немає прикладів, щоб, скажімо, половина випущених моторів розвалилася в гарантійний період. Все-таки заводи випускають більш-менш доведений продукт, в іншому випадку понесуть збитки. І репутація постраждає.

В даному огляді максимум уваги – тому, що продано в достатніх кількостях і часто зустрічається на вторинному ринку.

1.4 TSi / TFSi, сімейство EA111, Volkswagen / Audi

Цей двигун в 2007 році вважався дуже сучасним і прогресивним, визнаний «Двигуном року» і «Інновацією року». Що, звичайно, трохи дивно, оскільки профільні люди вже тоді дещо про нього знали. Витонченість інженерних рішень не підкріпилися високою надійністю. А багато відмов відбулося в гарантійний період.

Масовий мотор з турбонаддувом (з різними версіями по потужності) застосовували на безлічі машин концерну, включаючи Шкоду і іспанську SEAT. Недоліки закладені конструктивно. Найбільша проблема – ланцюг ГРМ, він міг розтягнутися вже до 60 000 км або раніше, чого споживачі ніяк не чекали. Конструкція натяжителя при цьому теж кульгала. Іноді відбувався перескок на 1-2 зуба, і клапани зустрічалися з поршнями (часто при холодному пуску).

До цього додавалися висока чутливість до якості палива (нагар на форсунках), схильність до закоксовування, висока витрата масла плюс зворотний клапан, який занадто швидко спускав масло з напірної магістралі в картер. Інтеркулер турбіни часто засмічувався. Бували випадки раптового прогара поршнів. Коротше кажучи, біда могла прилетіти в будь-який момент з кількох джерел.

Випускали 1.4 ЕА111 до 2012 року, коли завод підготував серйозно модернізований агрегат (сімейство ЕА211) – з зубчастим ременем ГРМ. До нього претензій набагато менше, хоча в повній мірі всі недоліки не усунуті. Але поєднання букв TSi викликає антипатію у деяких автовласників досі.

Багато 1.4 EA111 трудяться донині, благополучно пройшовши позначку в 200 000 км без капремонту. Мабуть, їх користувачі більш уважно ставилися до шумів в районі ланцюга.

1.8 TSi, 2.0 TSi, сімейство ЕА888, Volkswagen / Audi

Старші брати мотора 1.4, схожі конструктивно, також удостоїлися величезної кількості невтішних відгуків в спеціалізованій пресі. Мова про друге (2007-2012) і третє покоління двигунів.

Друге покоління за деякими описами настільки жахливе, зі згадуванням заміни поршневої групи по гарантії (слабкі кільця і ​​тонкостінні поршні) і скаженого масложора «літр на 500 км», що не віриться, що мотори здатні дожити до 300 тисяч. А вони доживали!

Масложор на третьому поколінні знизився, але літр синтетики на 3-4 тисячі кілометрів – норма, скаржитися дилерам безглуздо.

Збереглися питання до тиску масла (вірніше, різниці тисків між камерою згоряння і картером), зносу шийок распредвалів, розтягування ланцюга (до 100 000 км), електромагнітних клапанів фазорегулятора, течам водяної помпи і термостата, зворотного клапана масловіддільника системи вентиляції картерних газів.

Вважаються дуже невигідним придбанням на вторинному ринку, так як великий ризик нарватися на машину з подібним мотором за пару місяців до його неминучої капіталки. Хоча коли вони в порядку, то працюють добре – всі хвалять.

Читайте також: Назвали двигуни з найдовшим терміном служби

1.6 THP (EP6, Prince), Peugeot / Citroen

Створено «під керівництвом» BMW, дебютував на Mini в 2006 році. Пізніше з’явився на більшості моделей концерну PSA і деяких BMW. Кілька років поспіль був володарем титулу «Двигун року»: висока потужність з невеликого обсягу, турбіна twin-scroll, система зміни фаз газорозподілу, пряме впорскування, «розумний» водяний насос, відмінний баланс між продуктивністю і витратою.

У недоліках схожий з описаними вище фольксвагенівськими моторами, причина та ж – невиправдано складна конструкція з дуже тонкими рішеннями. Слабка поршнева група. Низький ресурс ланцюга, заспокоювачів і натяжителя ГРМ. На атмосферних моторах система витримувала 80 000 км, на турбоверсіях здавалася швидше. Проблемна система мастила: масложор на молодих двигунах, закоксовування, витока масла через кільця і ​​систему вентиляції. Невдалий термостат. Задираки вкладишів, задираки ліжок распредвалів, відмови системи бездроссельного впуску і фазовращателів (як результат відкладень всередині двигуна, клапанів, маслонасоса і маслоканалов). Відмови системи живлення при пробігах до 100 тисяч. І так далі.

Модернізацію почали відразу і модернізували всі хворі місця. З 2011 року мотор випускали під індексом EP6C, за ним такого набору кошмарів не числиться. Але осад залишився.

1.6, 2.0 (N45) і 1.8, 2.0 (N46), BMW

Також лауреати престижних премій в період 2001-2011 рр. – за інновації і передові рішення в поєднанні з видатними характеристиками. А в реальній експлуатації ці рядні бензинові «четвірки» часто і різноманітно вередували. В цілому більше нарікань до сімейства N46, яке масово випускалося до недавнього часу. Зустрічається на 1-й, 3-й і 5-й серіях, а також на X3.

Один з базових недоліків – відсутність масляного щупа. А датчик рівня масла нерідко видає бажане за дійсне або навпаки. У всіх моторів велика витрата масла (до літра на тисячу) і різні витоки, а масляне голодування призводить до смерті – повільної або швидкої, як пощастить.

До 60-80 тисяч розтягується ланцюг ГРМ, може розвалитися натягувач. Недовго живуть і швидко засмічуються форсунки безпосереднього вприскування. Впорскування стає «неправильним»: незгоріле в циліндрах паливо змиває масляну плівку зі стінок циліндрів (задираки), через це ж виходять з ладу свічки, можливий гідроудар.

Зрозуміло, що на вторинному ринку ці мотори не користуються високою довірою. Та й в роки молодості міцним здоров’ям багато екземплярів не відрізнялися.

1.5 dCi, 1.9 dCi, Renault

Всі турбодизелі відрізняються любов’ю до якісного палива, але ця лінійка моторів від Renault – особливо. Нас більшою мірою цікавить 1.5 (індекс К9К). Взагалі ці мотори в різних версіях по потужності застосовували майже на всіх моделях Renault, масових Ніссанах і навіть деяких Мерседесах.

Найбільш страшним був період 2000-2008 рр., Коли мотори тільки починали кар’єру. Проблемні місця, в загальному, типові для турбодизелів, але в даному випадку проблеми виникали набагато раніше і частіше, ніж це прийнято в пристойному суспільстві.

Паливна апаратура вкрай чутлива і вразлива. П’єзоелектричні форсунки вмирали після 10 000 км – особливо в варіації Delphi. Версія Siemens вважалася надійніше. Ламалася турбіна, виходив з ладу фільтр сажі, епізодично проверталися шатунні вкладиші (при заниженому рівні масла) і прогоряли поршні – підсумок некоректної роботи забруднених форсунок. Вередували датчики тиску наддуву і положення вала.

Надалі мотор піддали декільком модернізацій, третє (з 2008 року, під Євро-5) і четверте покоління (з 2012 року) менш болючі і нервові. Але теж вимагають постійного ретельного догляду – зміни масла і промивок-прочисток. Заявлений ресурс в 300 000 км цілком досяжний, але … зависока ціна обслуговування.

Читайте також: Визначено категорії автомобілів, на яких потрібно прогрівати двигун

Recent Posts

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025