Categories: Статті

Названі п’ять помилок при використанні ручника, що скорочують йому життя

Автомобільні експерти розповіли про п’ять помилок, які можуть нашкодити системі механічного гальма стоянки.

Для деяких автолюбителів механічне гальмо стоянки є не тільки корисною системою полегшуючу експлуатацію автомобіля, але і використовується під час спортивної їзди, щоб направити машину в поворот. При дрифті на механізм ручного гальма лягає велике навантаження. Найчастіше це призводить до розтягування або обриву троса, а також швидкого зносу гальмівних колодок. Найнебезпечніше те, що якщо переоцінити свої драйверскі сили, то може початися неконтрольований занос і впоратися з ним буває дуже важко.

Також фахівці відзначили, що рух на «ручнику» є не найкращою ідеєю. Напевно, практично кожен водій хоча б раз починав рух, забувши зняти автомобіль з гальма стоянки. Неуважність може стати причиною швидкого зносу колодок, перегріву барабанів і гальмівних дисків. Крім того, на коробку передач і силовий агрегат лягають серйозні навантаження, які явно не збільшать термін служби авто.

Особливу увагу до «ручника» потрібно проявити взимку. Наприклад, якщо після довгої інтенсивної їзди або мийки залишити машину на «ручнику» перед різким похолоданням, то колодки напевно «прихопить» і тоді доведеться або «зривати» заблоковане колесо, або відправлятися на СТО. Краще залишити машину на передачі (механіка) або в режимі Parking (автоматизовані коробки). Якщо ж ви потрапили в неприємну ситуацію і колодки примерзли, то можна спробувати відігріти механізм теплою водою, поливши барабан або диск з пляшки або чайника. З дисковими механізмами все ще простіше. Розморозити їх допоможе звичайна «омивайка», яку потрібно буде вилити безпосередньо на колодки.

Багато автолюбителів люблять затягувати «ручник» від душі, буквально поки вистачає сил, причому цим грішать навіть тендітні дівчата. Фахівці нагадують, що при правильно відрегульованому механізмі має бути близько 3-4 клацань.

Не варто повністю довірятися ручному гальму, не застосовуючи для фіксації машини також і передачу (механіка). Наприклад, якщо залишити машину на ухилі більше 10 градусів, то зусилля ручного гальма може не вистачити, і машина може скотитися вниз. Неправильно налаштований «ручник» може підвести в будь-який момент. А якщо залишити машину надовго, то колодки можуть просто «прикипіти» і тоді без ремонту не обійтися. Тому якщо ставите автомобіль на прикол надовго, наприклад, в гаражі, включіть передачу, а під колеса підкладіть цеглини або упори.

Читайте також: Експерти розповіли, чим холостий хід шкодить двигуну автомобіля

Share
автор
Aleksandr V.

Recent Posts

Де у дворі заборонено паркуватись під загрозою штрафу: назвали заборонені зони

Проблема паркування у дворах знову загострилася – особливо для власників габаритних кросоверів та позашляховиків. У…

11.08.2025

6500 гривень за невинну розмову: де водіїв жорстко карають за їзду у навушниках за кермом

У Франції навіть телефонна розмова через гарнітуру за кермом може закінчитися серйозним штрафом. Місцеві правила…

11.08.2025

Чому досвідчені водії тримають пляшку олії в авто і не шкодують про це

Водії зі стажем іноді возять у багажнику те, чого точно не чекаєш побачити – пляшку…

11.08.2025

ТОП-5 дешевих седанів, які рідко бувають на СТО

На українському ринку вживаних авто є моделі, що поєднують надійність, доступність і простоту обслуговування. «Твоя…

10.08.2025

Який маленька дрібничка на приладовій панелі рятує від хаосу на АЗС: більшість її ігнорує

Чимало водіїв стикаються з моментом, коли під’їжджають до колонки і раптом розуміють: кришка паливного бака…

10.08.2025

Nissan готує до прем’єри новий доступний седан: фото

Після успіху великого Nissan N7 японський виробник вирішив піти ще далі. У мережі з’явилися перші…

10.08.2025