Categories: Статті

Названі п’ять помилок при використанні ручника, що скорочують йому життя

Автомобільні експерти розповіли про п’ять помилок, які можуть нашкодити системі механічного гальма стоянки.

Для деяких автолюбителів механічне гальмо стоянки є не тільки корисною системою полегшуючу експлуатацію автомобіля, але і використовується під час спортивної їзди, щоб направити машину в поворот. При дрифті на механізм ручного гальма лягає велике навантаження. Найчастіше це призводить до розтягування або обриву троса, а також швидкого зносу гальмівних колодок. Найнебезпечніше те, що якщо переоцінити свої драйверскі сили, то може початися неконтрольований занос і впоратися з ним буває дуже важко.

Також фахівці відзначили, що рух на «ручнику» є не найкращою ідеєю. Напевно, практично кожен водій хоча б раз починав рух, забувши зняти автомобіль з гальма стоянки. Неуважність може стати причиною швидкого зносу колодок, перегріву барабанів і гальмівних дисків. Крім того, на коробку передач і силовий агрегат лягають серйозні навантаження, які явно не збільшать термін служби авто.

Особливу увагу до «ручника» потрібно проявити взимку. Наприклад, якщо після довгої інтенсивної їзди або мийки залишити машину на «ручнику» перед різким похолоданням, то колодки напевно «прихопить» і тоді доведеться або «зривати» заблоковане колесо, або відправлятися на СТО. Краще залишити машину на передачі (механіка) або в режимі Parking (автоматизовані коробки). Якщо ж ви потрапили в неприємну ситуацію і колодки примерзли, то можна спробувати відігріти механізм теплою водою, поливши барабан або диск з пляшки або чайника. З дисковими механізмами все ще простіше. Розморозити їх допоможе звичайна «омивайка», яку потрібно буде вилити безпосередньо на колодки.

Багато автолюбителів люблять затягувати «ручник» від душі, буквально поки вистачає сил, причому цим грішать навіть тендітні дівчата. Фахівці нагадують, що при правильно відрегульованому механізмі має бути близько 3-4 клацань.

Не варто повністю довірятися ручному гальму, не застосовуючи для фіксації машини також і передачу (механіка). Наприклад, якщо залишити машину на ухилі більше 10 градусів, то зусилля ручного гальма може не вистачити, і машина може скотитися вниз. Неправильно налаштований «ручник» може підвести в будь-який момент. А якщо залишити машину надовго, то колодки можуть просто «прикипіти» і тоді без ремонту не обійтися. Тому якщо ставите автомобіль на прикол надовго, наприклад, в гаражі, включіть передачу, а під колеса підкладіть цеглини або упори.

Читайте також: Експерти розповіли, чим холостий хід шкодить двигуну автомобіля

Recent Posts

Відбирати права стануть частіше: у поліції закликали запровадити нове покарання для водіїв

В Україні тривають дискусії щодо доцільності зміни системи покарань водіїв за порушення ПДР. Свою думку…

28.04.2024

Залишилося 3 дні: з 1 травня поліція почне масово штрафувати неуважних водіїв

Багато автомобілістів не стежать за змінами ПДР, спираючись на старі знання того "як потрібно їздити".…

28.04.2024

Штраф 680 гривень: де не можна залишати машину у дворі житлового будинку

Автовласники, які мешкають у багатоквартирних будинках, особливо у великих містах, регулярно стикаються з проблемою паркування…

28.04.2024

Як не заснути під час їзди: простий спосіб бадьорить за секунду

Багато автомобілістів часто здійснюють тривалі переїзди, які іноді припадають на особливо небезпечний час доби -…

28.04.2024

Найкращі компактні кросовери: названі ТОП-7 моделей для покупки у 2024 році

Сучасний ринок автомобілів пропонує різноманітні компактні кросовери, які поєднують у собі елементи стилю позашляховика та…

27.04.2024

Механік розповів, що категорично не можна мити в автомобілі

Догляд за автомобілем є обов'язковим елементом його експлуатації, якщо ви хочете, щоб транспортний засіб служив…

27.04.2024