Статьи

Назвали 6 несправностей машини, з якими вона далеко не поїде

Їзда на автомобілі з поломками небезпечна як для самого водія, так і для інших учасників руху. Про найнебезпечніші несправності передає «Твоя МАШИНА» .

1. Проблеми з гальмами

Може трапитися так, що навіть при протіканні гальмівної рідини гальма ще працюють. Але в такому випадку їздити на машині все одно не можна. Проблеми зі шлангами і підсилювачем гальмівних механізмів призведе до поганих наслідків.

Поломки гальмівного керма, при яких заборонено їздити:

• пошкодження герметичності гідравлічного приводу гальмівних механізмів;

• витоки стисненого повітря з камер гальмівної системи;

• зниження тиску повітря при вимкненому моторі більше, ніж на 0,05 МПа, що говорить про втрату герметичності;

• вихід з ладу гальмівних приводів.

Будь-яка проблема з гальмівною системою може призвести до серйозної аварії через раптово відмовивші гальма.

2. Елементи рульового управління

Якщо машина довгий час обходилася без ТО, в вузлах може виникнути люфт, який впливає на керованість. Також не можна їздити на машині зі зношеними деталями зчеплення. Серед ушкоджень варто виділити:

• руйнування вичавного підшипника;

• заклинювання накладок;

• деформацію підшипника;

• витікання масла.

3. Система освітлення

Перш ніж виїхати на дорогу, потрібно переконатися в справності елементів зовнішнього освітлення. Також важливий відтінок фар: передні повинні бути тільки білими, а протитуманні – жовтими або білими, габаритні вогні і стоп-сигнали повинні світитися червоним.

За їзду із зіпсованою або неправильно налаштованою оптикою можуть виписати штраф. Крім того, недотримання правил несе небезпеку для інших учасників руху, так як недостатньо підсвічений автомобіль стає непомітним.

4. Знос покришок

Стійкість і керованість губляться, якщо глибина протектора на гумі зменшилася до 4 мм і менше в річному комплекті або становить менше 1.6 мм в зимових покришках. Також у тонкої гуми збільшується ризик того, що вона лопне. Щоб цього уникнути, необхідно стежити за станом спеціальних борозенок в протекторі гуми (вони є в будь-яких моделях шин). Якщо поглиблення зносилися, комплект покришок потрібно поміняти.

5. Тріщини на ремені ГРМ

При пошкодженнях ременя ГРМ клапани будуть стикатися з поршнями, вони будуть втрачати форму і не зможуть справно функціонувати. Щоб обійтися без складного ремонту, досить просто стежити за станом ремінного механізму і міняти його через задані виробником інтервали. Зазвичай це 90 тис. км, але краще проводити заміну кожні 60 тис. км.

6. Поломка склоочисників

При тривалій експлуатації склоочисники втрачають еластичність і ефективність. Якщо замінювати щітки в міру необхідності, то можна вберегти склоочисники від передчасного зносу. Купити їх можна в будь-якому магазині для будь-якої моделі.

Також повинні бути справні ремені безпеки, підголівники, звуковий сигнал, скло і елементи оповіщення на приладовій панелі.

Recent Posts

Уряд анонсував нові пільги для українських водіїв: хто їх отримає

В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…

18.12.2025

Volkswagen повністю електрифікує свій Polo: яким буде оновлений хетчбек

Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…

18.12.2025

Фари Mercedes стануть замінюваними: власники авто зможуть економити

Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…

18.12.2025

Штраф за їзду з увімкненим світлом в салоні: правда чи міф

Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…

18.12.2025

ТОП-4 бренди авто, що реально проходять понад 400 000 км

Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…

18.12.2025

Яку оливу заливати в старий двигун: поради фахівців

З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…

18.12.2025