Серед водіїв існує думка, що мити машину частіше потрібно взимку, коли дороги посипають реагентами. Однак влітку грязи не менше, тому мити автомобіль потрібно не тільки в зимовий період, передає «Твоя МАШИНА»
Влітку немає реагентів, які роз’їдають машину. Несподівано, але небезпека криється в деревах і інших рослинах. Їх смоли і соки при попаданні на кузов в’їдаються в лакофарбове покриття, тому звичайною водою змити їх не вийде. Доводиться навіть звертатися до спеціальних очисникам.
І це впливає не тільки на зовнішній вигляд. Смоли і соки дерев руйнують лакофарбове покриття, тому не можна дозволяти їм довгий час перебувати на кузові.
Іншу небезпеку становить собою пташиний послід. Хімічний склад екскрементів настільки агресивний і токсичний, що здатний руйнувати лак авто і фарбу.
Те ж саме стосується трупів мух, гедзів і інших комах. Вони теж виділяють їдкі речовини, до того ж, процес руйнування прискорюється жарким сонцем.
Незважаючи на те, що влітку дороги не посипають реагентами, їх все ж можна зустріти. Не варто забувати про калюжі технічних рідин, які можуть залишитися від інших машин, і розплавленому на сонці бітумі.
Влітку багато шкодять кузову речей, тому хоча б раз в два тижні варто мити машину хоча б просто водою. Якщо є видимі сліди смол, клею, комах або посліду, то варто застосувати більш сильні засоби.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…