Прийшла тепла пора, а з нею і проблеми літньої експлуатації авто. Однією з найпоширеніших проблем, з якою стикаються автовласники влітку, є так зване «кипіння двигуна».
Перегрів двигуна негативно позначається на його ресурсі і як результат – тягне за собою дороговартісний ремонт. Причини «закипання» можуть бути найрізноманітніші – низька якість або недостатня кількість антифризу, дефекти датчика температури, вентилятора, термостата, помпи, радіатора і запобіжника.
Мовчить вентилятор
Вентилятор не спрацьовує в потрібний момент найчастіше через несправність запобіжника, або внаслідок виходу з ладу датчика температури двигуна. Обидві проблеми більшість наших бувалих водіїв на своїх стареньких машинах вирішують «малою кров’ю», і частенько роблять це народними способами. Наприклад, при несправному датчику на час руху в заторі під’єднують дроти таким чином, щоб вентилятор працював постійно в примусовому режимі.
Пробій в системі охолодження
Старі гумові патрубки після чергових зимових морозів частенько розсихаються і тріскаються, порушуючи герметичність системи охолодження. Таку проблему можуть також спровокувати зношені хомути і прокладки. В цьому випадку краплі антифризу залишаються на асфальті під моторним відсіком.
Не функціонує термостат
Старий забруднений термостат може зрадницьки заклинити в самий невідповідний момент. Порушення нормальної циркуляції охолоджуючої рідини обов’язково спричинить за собою тепловий удар. Тому термін служби і працездатність цього важливого елемента системи охолодження на старих машинах необхідно контролювати.
Старий радіатор
Як правило, за зимовий сезон засмічується підкапотний простір, і особливо – радіатор. Потрібно чистити радіатор не рідше одного разу на два роки.
Охолоджувальна рідина
Ще одна гарантія справної роботи системи охолодження – якість антифризу і його кількість. У нашій країні охолоджуючу рідину продовжують активно підробляти, тому купувати її краще в фірмових магазинах. Міняти антифриз слід раз на рік, а стежити за нормальним рівнем треба регулярно.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…