Чому двигун авто може «закипіти» у заторі

Прийшла тепла пора, а з нею і проблеми літньої експлуатації авто. Однією з найпоширеніших проблем, з якою стикаються автовласники влітку, є так зване «кипіння двигуна».

Перегрів двигуна негативно позначається на його ресурсі і як результат – тягне за собою дороговартісний ремонт. Причини «закипання» можуть бути найрізноманітніші – низька якість або недостатня кількість антифризу, дефекти датчика температури, вентилятора, термостата, помпи, радіатора і запобіжника.

Мовчить вентилятор

Вентилятор не спрацьовує в потрібний момент найчастіше через несправність запобіжника, або внаслідок виходу з ладу датчика температури двигуна. Обидві проблеми більшість наших бувалих водіїв на своїх стареньких машинах вирішують «малою кров’ю», і частенько роблять це народними способами. Наприклад, при несправному датчику на час руху в заторі під’єднують дроти таким чином, щоб вентилятор працював постійно в примусовому режимі.

Пробій в системі охолодження

Старі гумові патрубки після чергових зимових морозів частенько розсихаються і тріскаються, порушуючи герметичність системи охолодження. Таку проблему можуть також спровокувати зношені хомути і прокладки. В цьому випадку краплі антифризу залишаються на асфальті під моторним відсіком.

Не функціонує термостат

Старий забруднений термостат може зрадницьки заклинити в самий невідповідний момент. Порушення нормальної циркуляції охолоджуючої рідини обов’язково спричинить за собою тепловий удар. Тому термін служби і працездатність цього важливого елемента системи охолодження на старих машинах необхідно контролювати.

Старий радіатор

Як правило, за зимовий сезон засмічується підкапотний простір, і особливо – радіатор. Потрібно чистити радіатор не рідше одного разу на два роки.

Охолоджувальна рідина

Ще одна гарантія справної роботи системи охолодження – якість антифризу і його кількість. У нашій країні охолоджуючу рідину продовжують активно підробляти, тому купувати її краще в фірмових магазинах. Міняти антифриз слід раз на рік, а стежити за нормальним рівнем треба регулярно.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025