Чому двигун авто може «закипіти» у заторі

Прийшла тепла пора, а з нею і проблеми літньої експлуатації авто. Однією з найпоширеніших проблем, з якою стикаються автовласники влітку, є так зване «кипіння двигуна».

Перегрів двигуна негативно позначається на його ресурсі і як результат – тягне за собою дороговартісний ремонт. Причини «закипання» можуть бути найрізноманітніші – низька якість або недостатня кількість антифризу, дефекти датчика температури, вентилятора, термостата, помпи, радіатора і запобіжника.

Мовчить вентилятор

Вентилятор не спрацьовує в потрібний момент найчастіше через несправність запобіжника, або внаслідок виходу з ладу датчика температури двигуна. Обидві проблеми більшість наших бувалих водіїв на своїх стареньких машинах вирішують «малою кров’ю», і частенько роблять це народними способами. Наприклад, при несправному датчику на час руху в заторі під’єднують дроти таким чином, щоб вентилятор працював постійно в примусовому режимі.

Пробій в системі охолодження

Старі гумові патрубки після чергових зимових морозів частенько розсихаються і тріскаються, порушуючи герметичність системи охолодження. Таку проблему можуть також спровокувати зношені хомути і прокладки. В цьому випадку краплі антифризу залишаються на асфальті під моторним відсіком.

Не функціонує термостат

Старий забруднений термостат може зрадницьки заклинити в самий невідповідний момент. Порушення нормальної циркуляції охолоджуючої рідини обов’язково спричинить за собою тепловий удар. Тому термін служби і працездатність цього важливого елемента системи охолодження на старих машинах необхідно контролювати.

Старий радіатор

Як правило, за зимовий сезон засмічується підкапотний простір, і особливо – радіатор. Потрібно чистити радіатор не рідше одного разу на два роки.

Охолоджувальна рідина

Ще одна гарантія справної роботи системи охолодження – якість антифризу і його кількість. У нашій країні охолоджуючу рідину продовжують активно підробляти, тому купувати її краще в фірмових магазинах. Міняти антифриз слід раз на рік, а стежити за нормальним рівнем треба регулярно.

Recent Posts

Ісландці розкрили свій секрет боротьби з обмерзанням лобового скла в автомобілі

Замерзання лобового скла в автомобілі стає головною проблемою українських водіїв у зимовий період. Ранок багатьох…

23.11.2024

Надійні німецькі спорткари: ТОП-10 уживаних моделей для купівлі

Німецькі спорткари вирізняються своєю високою продуктивністю, витриманим стилем і видатною якістю збірки, однак і коштують…

23.11.2024

Порушує кожен другий: кому з українських водіїв загрожує штраф у 500 гривень

Більшість українських водіїв регулярно порушують щонайменше одне правило ПДР і ризикують отримати за це штраф.…

23.11.2024

Що водієві категорично не можна робити під час дощу або снігу

Осінь поступово змінюється зимою, що лише посилює погодні умови, роблячи процес експлуатації автомобіля ще більшим…

23.11.2024

Безпричинна зупинка автомобіля поліцією: юристи пояснили, як діяти

Як відомо, поліція в Україні має право зупиняти транспортні засоби, але винятково за наявності певних…

23.11.2024

Водіїв попередили про одну фатальну помилку, яка вб’є двигун взимку

Зимова експлуатація автомобіля і так несе в собі низку ризиків, а додаткові помилки з боку…

23.11.2024