Водії бюджетних авто часто жартують, що у них є кнопка турбоприскорювача: зібрався на обгін – треба вимкнути кондиціонер. Інакше маневр може затягнуться.
Давайте порахуємо, яку частину потужності відбирає система кондиціонування у двигуна.
Компресор кондиціонера при 3000-4000 об/хв колінчатого вала бере на себе 4-6 к.с. потужності. Багато це чи мало? Для двигунів невеликого робочого об’єму і потужності – зовсім не мало. Адже важливо відзначити, що на самих «розгінних» частотах обертання коленвала (до 4000 об/хв) двигун має аж ніяк не повну паспортну, а набагато меншу потужність. Наприклад, мотор з максимальною потужністю близько 100 к.с в діапазоні 3000-4000 об/хв видає всього 40-60 к.с. і, відповідно, втрата приблизно однієї десятої частини потужності дуже помітна.
Взагалі, при «спілкуванні» з кондиціонером на різних машинах експерти рекомендують дотримуватися таких правил. На двигунах з робочим об’ємом до 1,2 літра (без турбонаддування) при обгонах і на підйомах кондиціонер краще вимикати. Машина буде помітно краще розганятися, а значить і їзда виявиться безпечнішою. З двигуном більшого робочого об’єму (до 2,5 л) і без наддування включений кондиціонер все ще трохи відчувається при розгоні. А ось на мотор з великим літражем або на двигун з турбонаддуванням (потужністю від 150 к.с.) робота кліматичної установки практично не впливає.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…