Усім водіям хоча б раз в житті доводилось замінювати спущене чи пробите колесо. Фахівці вирішили розповісти в чому може бути проблема «докатки», адже саме її найчастіше возять у багажнику замість повнорозмірного запасного колеса.
«Запаска», що лежить в багажному відділенні, не зношується, а ось шини робочих коліс до такого зносу схильні. В результаті, навіть якщо розмірність коліс збігається, їх зовнішній діаметр може бути різним. Так і виходить, що коли автомобіль рухається прямо, рульове колесо доводиться повертати на невеликий кут, інакше автомобіль буде вести.
Буває і так, що ви придбали транспортний засіб з 15-дюймовими колесами, а «запаска» – 14-дюймова. Якщо таку «одягнути» на провідну вісь, автомобіль також стане хилитися в бік, причому досить сильно.
Важливо розуміти, що це також шкідливо для трансмісії, адже відбувається порушення балансу автомобіля. Крім того, починає ламатися безліч електронних датчиків. Наприклад, система тиску в шинах, а також електронна система стабілізації. Електроніка в такому випадку може спрацювати невірно, що в свою чергу, призведе до аварії.
Багато автомобілів зараз комплектуються так званими вузькими «докатками». Тиск в такій шині більший. У зв’язку з цим, поставивши її на провідну вісь, автовласник в будь-якому випадку буде відчувати «втечу» авто і зіткнеться з вищезгаданими проблемами.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…