Усім водіям хоча б раз в житті доводилось замінювати спущене чи пробите колесо. Фахівці вирішили розповісти в чому може бути проблема «докатки», адже саме її найчастіше возять у багажнику замість повнорозмірного запасного колеса.
«Запаска», що лежить в багажному відділенні, не зношується, а ось шини робочих коліс до такого зносу схильні. В результаті, навіть якщо розмірність коліс збігається, їх зовнішній діаметр може бути різним. Так і виходить, що коли автомобіль рухається прямо, рульове колесо доводиться повертати на невеликий кут, інакше автомобіль буде вести.
Буває і так, що ви придбали транспортний засіб з 15-дюймовими колесами, а «запаска» – 14-дюймова. Якщо таку «одягнути» на провідну вісь, автомобіль також стане хилитися в бік, причому досить сильно.
Важливо розуміти, що це також шкідливо для трансмісії, адже відбувається порушення балансу автомобіля. Крім того, починає ламатися безліч електронних датчиків. Наприклад, система тиску в шинах, а також електронна система стабілізації. Електроніка в такому випадку може спрацювати невірно, що в свою чергу, призведе до аварії.
Багато автомобілів зараз комплектуються так званими вузькими «докатками». Тиск в такій шині більший. У зв’язку з цим, поставивши її на провідну вісь, автовласник в будь-якому випадку буде відчувати «втечу» авто і зіткнеться з вищезгаданими проблемами.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…