Усім водіям хоча б раз в житті доводилось замінювати спущене чи пробите колесо. Фахівці вирішили розповісти в чому може бути проблема «докатки», адже саме її найчастіше возять у багажнику замість повнорозмірного запасного колеса.
«Запаска», що лежить в багажному відділенні, не зношується, а ось шини робочих коліс до такого зносу схильні. В результаті, навіть якщо розмірність коліс збігається, їх зовнішній діаметр може бути різним. Так і виходить, що коли автомобіль рухається прямо, рульове колесо доводиться повертати на невеликий кут, інакше автомобіль буде вести.
Буває і так, що ви придбали транспортний засіб з 15-дюймовими колесами, а «запаска» – 14-дюймова. Якщо таку «одягнути» на провідну вісь, автомобіль також стане хилитися в бік, причому досить сильно.
Важливо розуміти, що це також шкідливо для трансмісії, адже відбувається порушення балансу автомобіля. Крім того, починає ламатися безліч електронних датчиків. Наприклад, система тиску в шинах, а також електронна система стабілізації. Електроніка в такому випадку може спрацювати невірно, що в свою чергу, призведе до аварії.
Багато автомобілів зараз комплектуються так званими вузькими «докатками». Тиск в такій шині більший. У зв’язку з цим, поставивши її на провідну вісь, автовласник в будь-якому випадку буде відчувати «втечу» авто і зіткнеться з вищезгаданими проблемами.
У Кривому Розі виявили водія, який 25 років їздив із фальшивим посвідченням водія. Виявити підробку…
Автомобільні шини – це не тільки основний контакт вашого автомобіля з дорогою, а й один…
Українські водії звикли до усвідомлення того, що їхні автомобілі – це їхня власність, яка є…
В Україні існує цілий перелік предметів, експлуатувати автомобіль без яких заборонено ПДР. Є навіть думка,…
В Україні тривають дискусії щодо доцільності зміни системи покарань водіїв за порушення ПДР. Свою думку…
Багато автомобілістів не стежать за змінами ПДР, спираючись на старі знання того "як потрібно їздити".…