В Україні свого часу спробували налагодити випуск багатоцільових автомобілів «Сула», які повинні були стати альтернативою «УАЗам».
Розробляти багатоцільові автомобілі «Сула» взявся львівський інститут «Укравтобуспром», який, до речі, недавно відзначив півстолітній ювілей.
Зрештою, перший публічний показ нових автомобілів відбувся на ВДНГ в Києві, влітку 1993 року. Тоді були презентовані дві версії: мікроавтобус спеціальний для місцевих перевезень – модель 3980 і автомобіль швидкої допомоги – модель 3980. Був також побудований і пікап з подвійною кабіною – модель 3990, проте його на виставку до Києва не привезли.
Автомобілі «Сула» були побудовані на вузлах і агрегатах УАЗ-3303, але мали свій оригінальний кузов. Останній відрізнявся від «буханки» сучаснішим дизайном і збільшеними розмірами, що підвищувало його універсальність та комфортабельність. Носова частина дещо відрізнялася по дизайну у мікроавтобуса, пікапа і «швидкої».
Остання у санітарного автомобіля мала більш округлені форми, пікап і мікроавтобус були більш незграбними. Якщо в мікроавтобусі було встановлено лише невеликий відкидний люк для доступу в багажний відсік, то у швидкій допомозі – повноцінні підйомні двері.
Багатоцільові автомобілі «Сула» збиралися передати на завод «Агрореммаш» в місто Лубни, де планувалося налагодити їхнє серійне виробництво. Однак українська альтернатива «буханці» так і залишилася експериментальною.
Tesla переживає непрості часи на європейському ринку. У листопаді 2025 року кількість зареєстрованих електромобілів бренду…
Renault представила новий Clio шостого покоління – оновлений хетчбек, який за габаритами близький до Dacia…
Toyota готує до виробництва новий позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року – доступніший, ніж навіть…
Багато водіїв думають, що заміна лише двох шин на повнопривідному авто – це розумна економія.…
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…