«Євробляхи» перевернули український авторинок з ніг на голову

Масові поставки в Україну старих авто з ЄС різко обвалили ціни на ринку.

За підрахунками асоціації “Укравтопром”, протягом 2 місяців цього року в країну ввезли 136,5 тисяч євроблях. Це в 13 разів більше, ніж за аналогічний період минулого року. Пристрасть наших автолюбителів до старих авто спровокувала пільгове розмитнення авто (“акція” закінчилася 22 лютого), за якою можна було отримати 50% знижки на акцизний збір. Цікаво, що ситуацією скористалися не тільки євробляхери, а й рядові автомобілісти і посередники, які масово поїхали в Європу за іномарками.

За словами керівника компанії Autoconsulting Олега Омельницького, український авторинок буквально встало з ніг на голову.

“Якщо раніше більша частка угод припадала на внутрішні перепродажу, а імпорт лише злегка підживлював цей сегмент, то зараз все навпаки. Приміром, у лютому внутрішні перепродажу становили 37 тисяч авто, а імпорт – 85 тисяч. За два місяці – 75 тисяч і 136 тисяч відповідно”, – говорить він.

Людей приваблює можливість заощадити і при цьому купити авто в порівняно доброму стані. Багато українців їдуть за авто в Європу і самі. В принципі, для тих, хто знає англійську або німецьку, це не проблема (хоча вже є й чимало російськомовних продавців). Авто можна підібрати ще в Україні інтернет-каталогу. З оформленням і отриманням транзитних номерів можуть допомогти самі продавці.

З 28 листопада 2018 року по 22 лютого 2019 року – було оформлено 218 тисяч авто, з них 140 тисяч євроблях. Тобто, виходить, що щомісяця легалізувалося менше 50 тисяч блях, а ще, як мінімум, 20 тисяч – це був “свіжий завезення” старих авто. У підсумку нерозмитненими залишилося близько 260 тисяч євроблях. Їх власники або до останнього чекали продовження пільгового періоду, або взагалі не збираються переоформляти авто. А ці автівки, які ввозять або переоформляють на українські номери, буквально відразу ж перепродають.

Джерело: znaj.ua



Не пропустіть