Mitsubishi відмовилась будувати завод в Україні

Здається вже у всіх сусідніх країнах всесвітньо відомі (і не дуже) автомобільні виробники побудували свої заводи. А Україна – немов зачарована. Ніхто не хоче відкривати у нас свої підприємства. Хоча, і кадри кваліфіковані є, і розташування зручне, і робоча сила недорога. Глава «ММС Україна» Нішіно Кейсуке пояснив AUTO-Consulting, у чому причина цього «чаклунства».

Насправді, причин таких декілька. Перша з них – відсутність внутрішнього ринку збуту. Ринок-то є, але він в Україні поки недостатньо великий, щоб відкривати тут спеціально для нас локальне виробництво. Не вигідно.

Але ж у нас вигідне географічне положення, і з України можна експортувати авто в Європу. На думку Нішіно Кейсуке, всі, хто хотів робити автомобілі для країн Євросоюзу, вже мають свої заводи в одній з європейських країн. Зараз, темпи зростання європейського автомобільного ринку – невисокі. І найближчі прогнози не обіцяють прискорення цих темпів і великого зростання європейського ринку. Тому, будувати завод в Україні, в розрахунку на експорт в Європу, поки не перспективно.

В Україні немає суміжних підприємств, які могли б постачати комплектуючі на завод Mitsubishi, якби його побудували у нас в країні. Наприклад, немає власного виробництва автомобільного сталевого листа. Привозити комплектуючі з-за кордону, щоб потім використовувати їх на заводі, – не рентабельно.

І ще одна причина. Український уряд ніяк не стимулює іноземні інвестиції у виробництво. І не ініціює податкові преференції інвесторам. На думку Нішіно Кейсуке, повинна бути 30-відсоткова різниця між вартістю продукції, виробленої в Україні та імпортованої. Тоді виробництво тут стане вигідним.

Однак, за словами Нішіно Кейсуке, це – не остаточний вердикт. Чим швидше в Україні буде зростати автомобільний ринок, тим більше у нашої країни шансів залучити сюди іноземні компанії для будівництва заводів і виробництва автомобілів.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти