Експерти розповіли, чому підкрилки автомобіля необхідно регулярно знімати

Підкрилки на авто встановлюють або на заводі, або в гаражі після покупки. Ці «аксесуари» захищають колісні арки від бруду, каміння, та й в салоні стає тихіше. Але іноді підкрилки треба знімати. Чому і як часто, читайте у статті.

Підкрилки ставлять більшість автомобілістів, оскільки користь від них очевидна. Однак в процесі експлуатації в простір за цим захисним елементом потрапляє бруд і пісок. Це і може стати причиною серйозних неприємностей.

Почнемо з того, що місце під лобовим склом постійно «атакують» вода, бруд і листя. На швидкості «рідину» здуває, а ось на малих швидкостях (або коли машина довго стоїть) вода упереміш з тим, що прилетіло з вулиці, опиняється в коробі повітроводів, а потім потрапляє в порожнини за передніми підкрилками. Звідси, за розрахунками конструкторів, вона повинна стікати на асфальт. Так і відбувається, коли машина нова і дренажні отвори чи не забилися листям.

А з часом це відбувається неминуче. Тому коли листя закупорює дренаж, місце за підкрилками починає заростати відкладеннями. Листя починає гнити, провокуючи початок корозії металу. Якщо на заводі-виробнику антикорозійній обробці машини приділили недостатню увагу, на кузові з’являються осередки іржі. Причому зауважує це власник занадто пізно – на крилах вже спучилася фарба.

На щастя, процедура очищення проста. Достатньо зняти кріплення із задньої частини підкрилка і відігнути його. Ну а після залишається видалити всі забруднення. Багато це роблять за допомогою портативних автомийок. Якщо після чистки виявите іржу, її потрібно видалити, а місце обробити антикором, інакше корозія почне розростатися.

Чищенням підкрилок треба займатися мінімум раз на рік і краще до настання холодів, тому що пластик на морозі твердне. А це значить, що сам підкрилок і його кріпильні пістони можуть тріснути, що спричинить додаткові витрати.


Не пропустіть

загрузка...