Водіям розповіли, як визначити несправність автомобіля по зносу шин
Ігнорування несправності автомобілів неминуче обертається подвійними проблемами: платити доведеться не лише за передчасно зношену гуму, а й за усунення причин несправності. Автомобільні експерти розповіли, як визначити несправність машини із зносу шин.
Передчасний рівномірний знос покришок
При швидкому зношуванні протектора на провідних колесах варто звернути увагу на манеру водіння. А якщо водій прихильник спортивного стилю водіння, який у всьому обходиться дорожче, залишається з цим тільки миритися.
Якщо спостерігається швидке зношування покришок на всіх колесах, то це швидше за все пов’язано з неправильним вибором шин. Наприклад, гума із високим індексом зчеплення має невеликий експлуатаційний ресурс. Втім, швидко зношуватись можуть покришки, що не забезпечують високу ефективність гальмування.
Знос протектора по центру
Якщо знос протектора помічений у центральній частині покришки, це означає, що тиск у колесах занадто високий. Вирішити проблему можна зниженням тиску до потрібного рівня. Причина зношування бічних частин протектора знову-таки в неправильному тиску в шинах. Воно недостатнє.
Поява тріщин на протекторі
Вина за цей дефект лежить повністю на водії. Це означає, що шини настав час змінювати, навіть якщо у неї ще досить глибокий протектор. Утворення тріщин на літній гумі може розпочатися через 5-6 років використання. Згодом ця проблема виявиться у вигляді биття на кермі, і навіть балансування не допоможе.
Причина утворення тріщин протектора криється в деформації каркаса міцності: може піти гвинтом корд або з’явитися грижа. Єдине рішення – заміна гуми. І чим швидше, тим краще, оскільки вібрація, що посилюється, негативно позначиться на стані підвіски і управління.
«Ями» на протекторі, смуги та плями
Для профілактики цієї проблеми необхідно регулярно проводити діагностику ходової частини, гальмівної системи та перевіряти балансування коліс.
Подібні дефекти шин важко не помітити, оскільки сам автомобіль підказуватиме, що з ним щось не так. Наприклад, навіть при повному розбалансуванні коліс кермо від вібрації буквально вириватиметься з рук. Але навіть при цьому для відчутного зношування протектора потрібно проїздити кілька тисяч кілометрів. В результаті доведеться купувати нові шини та ремонтувати підвіску.
Діагональні сліди зносу шин
З’являються у разі порушення регулювання сходження коліс. При цьому автомобіль рухатиметься прямолінійно, а колеса стоятимуть під неправильним кутом. За рахунок неправильного положення коліс протектор стиратиметься об асфальт по діагоналі. Зношування може бути помітне як по краях протектора, так і по всій його ширині.