З постійним зростанням цін на бензин і дизель в Україні водії активно переводять свої автомобілі на газ. Але чи всім варто ставити газобалонне обладнання (ГБО) і чим це загрожує для двигуна? Експерти видання УНІАН дали відповідь на це запитання.
Читайте також:
Автомобільна мобілізація: кому потрібно бути готовим віддати авто на потреби ЗСУ
Шість фраз, які водієві не варто говорити на блокпосту
Українських водіїв почали штрафувати за використання «Дії»: як реагують суди
Варто зазначити, що встановлення ГБО привабливе багато в чому тим, що практично не потребує великого втручання в роботу автомобіля. У будь-який момент обладнання можна зняти і знову їздити на бензині. Зрозуміло, першочерговим плюсом переходу на газ є його низька вартість, порівняно з дизелем або бензином. Також експерти звертають увагу на збільшення терміну служби двигуна, що працює на газу.
Водночас використання ГБО загрожує і низкою негативних наслідків, серед яких швидке зношування повітряних фільтрів, необхідність частішого обслуговування, падіння динаміки, скорочення місця в багажнику.
У зв’язку з цим рекомендується встановлювати ГБО на машини з великими пробігами, високою витратою палива і необхідністю використовувати преміальні його види. Водночас не рекомендується ставити газ на малолітражні або нові авто, а також машини, які рідко експлуатуються.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…