З постійним зростанням цін на бензин і дизель в Україні водії активно переводять свої автомобілі на газ. Але чи всім варто ставити газобалонне обладнання (ГБО) і чим це загрожує для двигуна? Експерти видання УНІАН дали відповідь на це запитання.
Читайте також:
Автомобільна мобілізація: кому потрібно бути готовим віддати авто на потреби ЗСУ
Шість фраз, які водієві не варто говорити на блокпосту
Українських водіїв почали штрафувати за використання «Дії»: як реагують суди
Варто зазначити, що встановлення ГБО привабливе багато в чому тим, що практично не потребує великого втручання в роботу автомобіля. У будь-який момент обладнання можна зняти і знову їздити на бензині. Зрозуміло, першочерговим плюсом переходу на газ є його низька вартість, порівняно з дизелем або бензином. Також експерти звертають увагу на збільшення терміну служби двигуна, що працює на газу.
Водночас використання ГБО загрожує і низкою негативних наслідків, серед яких швидке зношування повітряних фільтрів, необхідність частішого обслуговування, падіння динаміки, скорочення місця в багажнику.
У зв’язку з цим рекомендується встановлювати ГБО на машини з великими пробігами, високою витратою палива і необхідністю використовувати преміальні його види. Водночас не рекомендується ставити газ на малолітражні або нові авто, а також машини, які рідко експлуатуються.
Дізнайтеся, як економити паливо на авто з АКПП завдяки ефективним прийомам водіння та знизьте витрати…
Не зареєстрована зміна кольору авто в Україні може призвести до штрафів і громадських робіт. Дотримуйтесь…
Ютубери з каналу «Ідеальне Авто» перевірили 10 популярних кросоверів С-класу на 100-кілометровому маршруті в трьох…
Покупка вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Особливо якщо мова йде про моделі, які мають…
Дізнайтеся, як правильно діяти, коли патрульна поліція слідує за вами без сирени. Важливі поради для…
Дизельні автомобілі залишаються популярними серед українських водіїв, які цінують надійність, витривалість і економічність. Якщо ви…