Названі найбільш ненадійні автомобільні двигуни, які досі виробляють
Сьогодні автоконцерни намагаються одночасно здешевити виробництво, вичавити з «серця» автомобіля максимальну кількість кінських сил і при цьому вписатися в жорсткі екологічні норми. На жаль, але подібна різновекторність завдань призводить до того, що ресурс агрегату скорочується у декілька разів.
Твоя МАШИНА розповість про найбільш ненадійні силові агрегати, які досі стоять на конвеєрі.
І почнемо, мабуть, з двигуна BMW N63B44 і його спортивної версії S63B44 (BMW M). Конструкція двигуна – V8 з двома турбінами. Цьому агрегату вже понад 10 років, він пережив кілька серйозних модифікацій, але проблем він так і не позбувся.
Сама конструкція силового агрегату досить невдала – обидві турбіни знаходяться в розвалі двигуна, через що температура в цьому самому розвалі просто пекельна – до 500 градусів за Цельсієм. Пластик, який розміщений поруч, через декілька тисяч кілометрів просто сиплеться. Нормальна витрата оливи для цього агрегату – до 1,5 літрів на 1000 км пробігу.
Середній пробіг до капітального ремонту – 100 000 км. Після цього у двигуна можуть виникнути проблеми із системою змазки, кільцями поршнів, насосом, турбінами, ланцюгами, клапанами VANOS, дросельними заслінками. Коротше кажучи – все, що завгодно. Особливо якщо машина випущена до 2010 року.
На другому місці двигун концерну VAG. Мова йде про EA888 – версії 1.8 TSI і 2.0 TSI. Конструкція двигуна – турбована рядна четвірка. Перше покоління цієї серії з’явилося в 2007, тобто по суті мотори випускаються вже більше 12 років. За цей час двигун пережив 3 покоління і кожне – зі своїми недоліками.
Найперше, що варто згадати – швидкий знос ланцюга та його викривлення. Автовласники також скаржилися на плаваючі обороти, що виникають через забруднені клапани.
Згодом двигун починає «їсти» оливу, причому літрами! Остання його версія, що випускається з 2011 року, позбулася цієї проблеми, однак проблеми з ланцюгом ГРМ нікуди не поділися.
Тепер поговоримо про двигуни Ford. Рівно 10 років тому виробник створив лінійку силових агрегатів Ecoboost. Конструкція – рядна четвірка з турбонаддуванням. Є думка, що двигуни створювалися винятково для відповідності екологічним стандартам.
Найбільш проблемними вважаються версії 1.6 і 1.5 (той же 1.6 із зменшеним об’ємом), хоча і в інших версій несправностей вистачає. Цікаво, що капітальний ремонт цих агрегатів не передбачений як такий, а при заміні ременя ГРМ доведеться розібрати півдвигуна.