Чому на деяких автомобілях бризковики встановлюють перед колесами
Існує чимало дискусій навколо функцій бризковиків. Поки одні стверджують, що від них не можна в жодному разі відмовлятися, інші всіма силами доводять марність, а часом навіть шкідливість даного аксесуара.
Сьогодні поговоримо про бризковики, які монтуються не за колесом, а перед ними. Навіщо такі потрібні і чи є в подібному розташуванні хоча б якийсь сенс?
Варто відразу пояснити, що бризговики – це деталь автомобіля, яка завжди встановлюється позаду колеса і перешкоджає неконтрольованого вильоту бруду, каменів, піску і води з-під цього самого колеса. В першу чергу бризговики виконують захисну функцію. Деталь, яка встановлюється перед колесом і нагадує за своїми зовнішніми параметрами невеликий бризговики, насправді ним не являється. Насправді – це аеродинамічний щиток, який спрямований на виконання принципово інших функцій.
Аеродинамічний щиток відрізняється від бризковика не тільки місцем установки, але й структурою та розмірами. Спочатку дана деталь створювалася зовсім не для цього. На «цивільний» ринок автомобілів аеродинамічні щитки (звичайно ж) прийшли зі спорту. Кріпляться вони безпосередньо на бампер машини. Для чого ж вони потрібні?
Насправді все досить просто. Щиток дозволяє поліпшувати аеродинамічні якості автомобіля. Він також підвищує стійкість авто на високій швидкості і дещо збільшує максимальну швидкість руху. Особливо корисний аеродинамічний щиток під час їзди по слизьких дорогах. Він також допомагає обмежувати зустрічний повітряний потік і пришвидшує охолодженню вихлопної системи машини.
Побічно, аеродинамічні щитки допомагають захистити колодки автомобіля від пошкоджень, а також його пороги від криги і бруду взимку. Вони скорочують вірогідність появи тріщин, сколів та інших деформацій на арках. При цьому важливо розуміти, що аеродинамічні щитки зовсім не замінюють традиційні бризковики.