Навали 6 автомобілів з проблемними двигунами, яких краще уникати

Деякі машини краще не брати через проблемні двигуни. Про такі моделі розповість «Твоя МАШИНА» .

1. Toyota 3.0 L V6

У машин 1997-2002 років випуску часто заклинює 3,0-літровий V6. При цьому виробник вініл власників в рідкісній заміні масла. Хоча експерти впевнені, що причина криється в дефекті системи циркуляції та охолодження. Такі проблеми стосувалися 6-циліндрових версій Toyota Camry, Avalon, Sienna, Highlander і Solara 1997-2002 років.

2. Audi / VW 1.8T чотирициліндровий турбо (EA113, EA827)

Автомобілістам, які хочуть придбати машину з 4-циліндровим бензиновим агрегатом, варто уникати турбомотор 1.8T, який можна зустріти в автомобілях 1997-2004 років. Двигун споживав дуже багато масла, також часто утворювалися опади. До того ж, виходили з ладу блоки котушок.

3. Nissan 2,5L з 4 циліндрами

4-циліндровий 2,5-літровий агрегат від Nissan не варто брати, тому що нейтралізатор в випускному колекторі поступово руйнувався. Відшаровуються керамічні частинки засмоктувалися назад, викликаючи підвищену витрату масла і охолоджуючої рідини і, в кінцевому підсумку, закінчувалося все самознищенням силового вузла.

4. Mazda «Renesis» 1,3 л

Незважаючи на простоту і продуктивність, 1,3-літровий роторний двигун Mazda страждав великим споживанням масла. Також спостерігалися пошкодження каталітичного нейтралізатора через міграцію масла вниз по потоку. В результаті незабаром після покупки двигун потребував дорогого ремонту.

5. BMW 2.0 N47 (N47D20)

Цей мотор звертав на себе увагу гучними неприємними звуками. Природно, це ознака насуваються проблем, які рано чи пізно приводили до різкого виходу з ладу. Навіть висока продуктивність і низьку витрату палива не рятували цей агрегат.

6. Модульні двигуни Ford 4,6L / 5,4L / 6,8L

Двохклапанні 4,6- і 5,4-літрові V8, а також вражаючі V10 об’ємом 6,8 літра викликали занепокоєння через неналежну або взагалі відсутньою різьблення для свічок запалювання в голівках циліндрів. Тобто свічки з одного разу могли просто вилетіти, в гіршому випадку навіть пробити капот. Таким чином, Двигун «Triton» об’ємом 5,4 л експерти назвали гіршим.


Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти