Навіщо в Японії почали випускати автономери з підсвічуванням (фото)
Ще на початку 70-х в Японії з’явилися перші автомобільні номери з підсвічуванням. Застосовували їх в північних префектурах через погану видимість на дорогах через снігопади і часті тумани.
У перших номерних знаках використовувалися звичайні лампочки розжарювання, а з розвитком LED технологій стали встановлювати світлодіоди.
До розробників нового продукту були пред’явлені жорсткі вимоги. Новий автомобільний атрибут повинен був мати високу якість і тривалий термін служби. За проект взялася компанія CGS, що має багатий досвід в області LED технологій. Вже більше 10 років компанія займається створенням і впровадженням енергозберігаючих технологій.
Головним завданням виробника стало збільшення терміну ефективного світіння світлодіодних елементів. Як відомо, термін служби світлодіодів, що застосовуються в побутовій техніці, близько 20 000 годин. Для домашньої техніки цього достатньо. Основною причиною обмеженого терміну служби є перегрів.
У CGS спроектували методику, при якій розташування напівпровідникових елементів на підкладці дає можливість максимально знизити навантаження, а інтенсивне відведення тепла відбувається за рахунок шару міді, яким вкрита підкладка. Завдяки цьому світлодіодні елементи всього на 6,5 градуса тепліше навколишнього середовища.
«В результаті застосування такої технології напівпровідники втрачають всього 3% яскравості за 100 000 годин роботи», – переконані в CGS.
Ще однією вимогою було дотримання рівномірності світіння. Для цього фахівці CGS взяли за основу технологію, яка застосовується у виробництві РК-екранів з використанням спеціального розсіювача. При цьому індекс нерівномірності становить всього 1,7. У побутових приладах цей показник варіюється в діапазоні від 2,4 до 7,1. Ідеальним вважається показник 1.