Представники Renault, Nissan і Mitsubishi зробили важливу заяву

Альянс Renault, Nissan і Mitsubishi не розпадеться. Замість цього партнери будуть працювати за новою схемою, що отримала назву «еталон-аналог».

Група Renault, Nissan і Mitsubishi розкрила суть нової схеми роботи «еталон-аналог», яка допоможе брендам вижити під час кризи. Фактично компанії розділили між собою сфери впливу: роботу в кожному окремому регіоні очолить бренд, який користується більшою популярністю серед учасників групи. Решта членів альянсу повинні будуть підтягуватися за своїм еталоном-лідером.

Згідно з новою стратегією, компанія Nissan отримає позицію лідера на автомобільному ринку: Японії, Китаю і Північної Америки. Renault – Європа, Південна Америка і Північна Африка. Mitsubishi дістанеться Південно-Східна Азія та Океанія.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти