П’ять найкращих автомобілів вартістю до $2000

0

Рішення уряду частково піти назустріч «нелегалам» викликає у багатьох бурхливе обурення.

Новини про те, що правоохоронні органи все ж борються з нерозмитненими авто, теж супроводжуються бурхливими оплесками. Наприклад, недавно підписаний Президентом України закон про паркування передбачає цікавий нюанс про те, що забрати вивезену евакуатором на штрафмайданчик машину зможе тільки її власник, обіцяє масу проблем. Адже більшість тих, хто їздить на «євробляхах» насправді в очі не бачили справжніх власників своїх авто — повідомляє «Новое Время».

Як би там не було, ринок литовських авто продовжує активно розвиватися. Нерозмитнені авто привертають увагу людей з різними доходами.

Але все ж основна аудиторія в цьому жанрі – люди з невеликими доходами. Вкрай низькі ціни на нерозмитнені автомобілі дозволяють пересісти з ненависного «корита» на кшталт ланосів і жигулів на пристойну європейську машину. А то й зовсім – нарешті купити перший у своєму житті автомобіль.

Ці прагнення для багатьох переважують ризики, пов’язані з купівлею та експлуатацією нерозмитненого автомобіля. А їх досить багато – це і потенційні проблеми з законом (якщо держава все ж вирішить боротися з литовськими авто), і висока ймовірність купити развалюшку зі скрученим пробігом, яка доживає свої останні дні.

І навіть якщо нерозмитнена машина перебуває у відносно непоганому стані на момент покупки, є ризик, що вартість обслуговування вас неприємно здивує.

Адже перебрати ходову на старому BMW або замінити турбіну на древньому Audi обійдеться в суму, на яку «ланос» можна було без проблем утримувати кілька років.

НВ зовсім не прагне рекламувати нелегально ввезені авто, але реалії такі, що півмільйона українців вже їздять на «євробляхах», і ще не один мільйон не відмовився б їздити.

Ось п’ять нерозмитнених автомобілів в найдешевшому ціновому діапазоні до $2000, серед яких є ймовірність знайти не зовсім убитий і відносно недорогий в утриманні. І коли влада рано чи пізно «прикриє лавочку», буде не так образливо підраховувати гроші, витрачені на обслуговування.

Opel Omega B 2000-2002 рр. $1800-2000

Ця модель завжди користувалася попитом на вторинному ринку. Просторий салон, величезний багажник, приголомшлива плавність ходу завдяки енергоємній підвісці роблять Omega відмінним сімейним автомобілем. Особливо якщо взяти в кузові універсал.

Проста конструкція дозволяє істотно економити на обслуговуванні, насолоджуючись усіма принадами гаражного ремонту.

Важливо пам’ятати про декілька моментів. По-перше, варто брати рестайлінгову Omega B (в народі її іноді називають Omega C, хоча офіційно такої назви не було), яку робили після 1999 року, у неї кузов оцинкований.

Звичайно, після стількох років і це не гарантує відсутність корозії, але для не оцинкованих опелівв минулих років зварювання кузова і захист антикором є настільки ж невід’ємним елементом технічного обслуговування, як зміна масла в двигуні.

До речі, про двигуни. На Opel Omega їх ставили величезну безлічі, як бензинових так і дизельних. За відгуками мотористів, найкраще знайти Omega з 8-клапанним 2-літровим бензиновим мотором – йому, як то кажуть, зносу немає. 16-клапанний 2-літровий мотор теж досить живучий. 2,2- і 2,5-літрові дещо менш надійні. 3-літровий досить непоганий, але це велика рідкість. Дизелі Omega відзначаються середньою надійністю.

Ну і зрозуміло, в авто такого віку краще віддати перевагу механічній коробці передач. Старий «автомат» може доставити багато клопоту.

Volkswagen Golf IV 1998-2002 рр. $1900-2000

Легендарний Golf був і залишається одним з найкращих міських автомобілів. Для маленької сім’ї це відмінний вибір. Хоча, до речі, універсал Golf Variant дає більше шансів задовольнити велику родину, просто зустрічаються такі авто рідше.

Golf 4-го покоління був останнім «олдскульним» авто в лінійці. Починаючи з 5-го покоління Volkswagen вдарився в технологічні експерименти, які зробили його з одного боку лідером ринку, з іншого – кошмаром власників. Двигуни з безпосереднім уприскуванням палива, коробки DSG та інші інновації, зрозуміло, збільшували динаміку і знижували витрату палива, але ресурс автомобілів істотно скоротився. Це особливо важливо для вторинного ринку.

Але якщо вам пощастить знайти «живий» Golf IV, то витрати на його утримання будуть в рази менше, ніж у випадку з наступним поколінням. Мотористи рекомендують вибирати 4-й Golf з 1,6-літровим бензиновим мотором або 1,9-літровим дизелем. І зрозуміло, з механікою.

Mercedes-Benz E-class W210 1996-2002 рр. $1800-2000

Культовий «лупатий мерин», завдяки всій цій епопеї з нерозмитненими авто, сьогодні коштує зовсім недорого. Тож спокуса велика. А чи варто?

Варто, якщо підійти до вибору з розумом. Нерозумно розраховувати на машину в реально хорошому стані з маленьким пробігом. Найімовірніше «на литовських номерах» вам постараються втюхати W210, який трудився в таксі або корпоративному автопарку.

Пробіги в таких машинах, зрозуміло, скручені в рази, тож купуючи «мерина» з пробігом 300 тис. км, множте цю цифру, як мінімум, на три.

Але це не так вже й страшно, врешті-решт, навряд чи ви берете «литовця» або «поляка», щоб потім передати авто своїм онукам.

А поїздити ще пару-трійку років більш-менш пристойний W210 цілком зможе. При виборі варто уважно оцінювати стан кузова, мерседеси тих років мали досить посередній захист від корозії. Такі речі, як «квітучі» колісні арки або діряві пороги – це дрібниця. Є безліч «меринів», які давно прогнили наскрізь.

З двигунів найкраще віддати перевагу бензиновим моторам невеликих (як для Mercedes обсягів), наприклад 2 і 2,3 л. Дизелі-то у Mercedes досить надійні, але як раз дизельний «мерин» найімовірніше довго «гвалтували» в таксі, і він може бути зовсім «мертвим». Ну а бензинові мотори великих обсягів (3 л і вище) найчастіше вбивають в мотлох любителі «поганяти», а ремонт такого двигуна обійдеться дорожче самої машини.

Chrysler Voyager 1998 — 2002. $1700-2000

Справжній «сім’євоз». Як то кажуть, для тих, у кого троє дітей, собака, теща і дача з картоплею. Chrysler Voyager так само як його побратим Dodge Caravan є досить нехитрими робочими конячками.

7-місний салон, немаленький багажник роблять ці автомобілі дуже практичними. Ходова проста в ремонті і досить надійна. Двигуни – середні за ресурсом, але досить невибагливі.

Бензинові мотори, як і у більшості «американців», дуже ненажерливі. Правда, вони спокійно переносять 92-й бензин і відмінно «дружать» з газовими установками.

Дизелі досить економічні, але більш примхливі. У випадку з Voyager краще від них відмовитися, тим більше, коли мова йде про таку стару машину.

Антикорозійний захист ніколи не був сильною стороною «американців», тож вибираючи машину, будьте уважні, а то всі гроші, які ви планували зекономити, придбавши «литовця», підуть на послуги автомайстрів.

Skoda Fabia 2001-2004 рр. $1600-2000

Якщо «понти» не мають значення, а хочеться реальну робочу конячку більш-менш «свіжих» років (тобто хоча б з нинішнього тисячоліття), то Fabia стане відмінним варіантом.

Машина зірок з неба не хапає ні за якими показниками – керованість і комфорт досить посередні. Місткість і практичність – теж.

Зате Fabia відрізняється дуже простою конструкцією і дешевизною в обслуговуванні. Дизель 1,9 л – добротний «роботяга», а з бензинових моторів все ж краще уникати 1,2 л – він відверто слабенький навіть для такої маленької машинки. І справа тут не у відчуттях при їзді (Fabia з будь-яким мотором не порадує динамікою), а в тому, що слабенький двигун доводиться більше «крутити», і він швидше зношується.


Не пропустіть