Фахівці визначили, які автомобілі кращі – електричні чи водневі

Концерн Volkswagen провів порівняння автомобілів, які працюють на електричних і водневих силових установках.

В результаті дослідження в компанії прийшли до висновку, що електричні автівки кращі, пише Autogeek.

При порівнянні двох типів силових установок Volkswagen спирається на дослідження, в яких йдеться про те, що водневе паливо завжди буде залишатися більш дорогим, ніж електрика. Причина проста – для його виробництва необхідно більше енергії в порівнянні з зарядкою машини.

В компанії назвали водневі моделі менш ефективними в порівнянні з електричними. Єдине хороше використання таких машин – транспорт з великою вантажопідйомністю, однак їх комерційна вигода ще не доведена. Про це також іде мова і в дослідженні Horváth & Partners.

«Якщо ми хочемо серйозно розвивати мобільність та екологічність, то маємо зосередитись на електричному приводі. Все інше – марна трата обмеженої регенеративної енергії», – зазначив член правління бренду Volkswagen Passenger Cars, який відповідає за технічний розвиток Франк Уелш.

В дослідженні «Automotive Industry 2035 – Forecasts for the Future» йде мова про те, що втрата енергії в електромобілі становить близько 18%. Тобто ефективність моделей на електричній тязі досягає 70-80%.

В свою чергу водневі машини втрачають енергії набагато більше. Тільки 45% моделі втрачають на процесі електролізу, коли водень безпосередньо перетворюється в енергію. В результаті коефіцієнт корисної дії такої машини становить всього 25-35%.

Це означає, що водневий автомобіль споживає в два-три рази більше електроенергії на одній і ті ж відстані, ніж автомобіль з акумулятором. А в майбутньому вся енергія має використовуватись якомога ефективніше. Тому водень в силових установках використовувати не раціонально.

Експерти Boston Consulting Group в своєму дослідженні зазначили, що зараз в світі спостерігається небезпечний ажіотаж на водень. Тієї ж думки і в Horváth & Partners. Проте у техніки на водні є перспективи, але не в легковому автомобілебудуванні.

«Ми вважаємо, що у водню існує великий потенціал. Перш за все в промисловості, а також у важкому транспорті, авіації і судноплавстві», – сказано в дослідженні.

В результаті водневі моделі мають три великі недоліки – висока вартість палива, висока вартість самих автомобілів, відсутність інфраструктури для заправки (в той час як електромобілі можна заряджати вдома).

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти