Вживаний Chevrolet Aveo Т250. Слабкі місця та переваги

Для нас вже давно не таємниця, що ті Шеві, які випускають в Сполучених Штатах, майже ніякого відношення не мають до наших Chevrolet.

Втім, спорідненість моделей з корейським Деу (саме Daewoo Kalos лягла в основу Chevrolet Aveo) аж ніяк не вплинула на популярність цієї моделі в Україні.

Ба більше, їх дуже добре купують навіть на вторинному ринку з пробігами далеко за сотню тисяч кілометрів.

Свою роль в цьому зіграла ціна, але не менше посприяла популярності Авео Т250 надійність, постійна наявність якісних запчастин та ремонтоздатність.

На що звернути увагу при покупці Chevrolet Aveo Т250, які слабкі місця та підводні камені можна судити з відгуків власників популярного автомобіля.

Рік випуску та пробіг. На що дивитися

Безумовно, термін експлуатації будь-кого автомобіля обмежується зносостійкістю основних вузлів та агрегатів.

Але для Авео Т250 пробіг навіть у 150-200 тисяч кілометрів не є критичним і ось чому.

Наприклад, при дуже інтенсивній експлуатації, наголошуємо, дуже інтенсивній, автомобіль може за три роки пройти навіть 110-120 тисяч.

Що вже казати про машини випуску після 2007-2008 року. А взагалі Авео у кузові Т250 випускали з 2005 по 2011 рік, потім розпочато випуск Авео Т300.

Отже, якщо концентрувати увагу на одометрі, то можна запросто визначити, чи скручували спідометр, чи ні.

Так, машина 2008 року на сьогоднішній момент аж ніяк не може мати показники одометра менше ніж 150 тисяч км, навіть у тому випадку, якщо на ній їздили тільки на дачу і тільки літом.

Оптимальний рік випуску Chevrolet Aveo в умовах України — 2009-2011. Варіанти, що випущено раніше, слід оглядати дуже прискіпливо.

Особливо кузовне залізо та силовий каркас (лонжерони, кузовні стійки, чашки амортизаторів тощо.

Можливо, машина навіть перефарбовувалась, але цього лякатись не варто, якщо кузовний ремонт виконано добросовісно.

Що стосується трансмісії, то в пріоритеті має бути механічна КПП, бо автомат на таких пробігах вже повинен дихати на ладан, йому буде потрібен дорогий капітальний ремонт.

Після якого, до речі, він теж спокійно відходить своїх 200-250 тисяч.

Але тут треба зважувати ціну за машину та ціну капремонту коробки та, можливо, двигуна та ходової.

Найболючіші місця Chevrolet Aveo Т250. Оглядаємо перед купівлею

Якщо нас не бентежить вік нашої майбутньої та її пробіг, слід оглянути ходову.

Бажано машину підняти на підйомнику та добряче погойдати колеса вліво-вправо та доверху-донизу.

Якщо є будь-який люфт чи стукіт, на 90% маємо справу зі зношеними стійками стабілізатора.

Замінити їх не проблема, та й коштують вони недорого, але це зайвий привід поговорити з продавцем про знижку.

Та сама історія з шаровими опорами. Але тут заміна може влетіти в копійку, бо з заводу опори на Авео встановлювали на заклепки та міняли разом з нижнім важелем.

Якщо опори вже мінялись, вони будуть фіксуватися болтами та гайками.

Рульова рейка — ще один неприємний момент у всіх автомобілів Шевроле корейського походження. Так, її запросто можна замінити, але це буде коштувати дорого.

Простіше підтягнути, якщо є куди. До речі, такий самий стукіт може йти від рульових наконечників, що, звичайно, дешевше та простіше в ремонті.

Загалом, підвіска Авео не надто м’яка, треба це знати в момент перевірки.

В Україні найчастіше зустрічаються Chevrolet Aveo з двигунами 1.6 та 1.5 літрів. Дуже рідко попадається 1,4-літровий двигун.

Жоден з них не може вважатися проблемним, якщо не вважати великою проблемою підтікання моторної оливи з-під клапанної кришки.

Це болячка, до речі, не тільки Авео, а й інших машин GM DAT.

Ще одна з неприємностей, до яких треба готуватись майбутнім власникам — постійні тріщини в корпусі повітряного фільтра.

Це не лікується ніяк, хіба що заміною гофри або самого корпуса.

Ще одна прикра неприємність — антифриз може підступно тікати через патрубки радіатора.

Найчастіше так трапляється з машинами після 200 тисяч пробігу, але від протікання не застрахований ніхто, тому слід пильно придивлятися до рівня рідини у бачку.

І ще одна річ — жоден з двигунів Авео не терпить розриву ременя приводу ГРМ.

В такому випадку, особливо на великих швидкостях, неминуча зустріч клапанів та поршнів з усіма невтішними наслідками.

Тому стан ременя варто перевіряти ледь не кожних 20-25 тисяч пробігу.

 


Не пропустіть