Названі п’ять бензинових двигунів, що пожирають масло
Автомобільні експерти розповіли про п’ять силових установок, які прославилися нездоровим апетитом до моторного масла, інформує Твоя МАШИНА.
Експерти відзначають, що на класичних атмосферних двигунах нормою є споживання в межах 5 – 25 г моторного масла на 100 л бензину, що витрачається. Для двигунів V6 або V8 витрата складає приблизно 30-40 г на 100 л палива. У старих двигунах споживання масла може збільшитися до 600 г на 1000 км пробігу. Окремо слід зупинитися на бензиновому турбомоторі, адже на них витрата може складати від 800 г до 1 л масла до планової заміни, а при перевитраті споживання може досягати 2 л масла на 100 л палива. У них нормою вважається витрата масла в межах 0,5 л на 10 000 км.
Серед агрегатів Volkswagen високим споживанням масла відрізняються турбовані двигуни об’ємом 1,8 і 2,0 л. Йдеться про агрегати серії EA888, особливо другому поколінні таких моторів, що випускалися з 2008 року. Фахівці відзначають, що проблеми з підвищеним споживанням мастила не вдалося вирішити і на двигунах третього покоління ЕА888 (з 2011 року) зі збільшеною товщиною маслоз’ємних кілець і більшим діаметром відвідних отворів. Не можна не відзначити, що навіть більш «свіжі» двигуни на Volkswagen, Seat, Audi і Skoda досі іноді страждають від проблем з підвищеним споживанням масла.
Читайте також: Названо топ-5 кращих вживаних автомобілів з заводським ГБО
Не відходячи далеко від Volkswagen, можна згадати про 3,0-літрові V-образні бензинові агрегати Audi під індексом EA837, випуск яких здійснювався з 2008 по 2017 роки. Дане сімейство двигунів було введено в 2008 році, змінивши агрегати V6 3.2 FSI. Мотори EA837 мають безліч проблем. Фахівці розповіли про те, що на стінках циліндрів можуть утворюватися задираки через локальний перегрів поршнів, маслознімні кільця нерідко закоксовуються. Відомі навіть випадки, коли на 3,0-літрових двигунах Audi споживання палива досягало 1 л на 1 тис. км пробігу.
Масложорством відрізняються двигуни BMW серії N, які встановлювалися на автомобілі марки з 2000-х років. Підвищене споживання масла на них починалося через зношування маслоз’ємних ковпачків, на пробігах близько 80 000 км. Причина криється в поршнях T-подібної форми. Також проблеми з підвищеним споживанням масла можуть початися через зношування напрямних втулок клапанів.
Toyota славиться своєю надійністю, але навіть у неї є двигуни, схильні до масложорства. У 1998 році була представлена лінійка бензинових двигунів, і 1,8-літровий 1ZZ-FE вийшов температурно навантаженим. Вже до 50 000 км пробігу двигун починав споживати до 1 літра оливи на 1 тис. км. Проблема крилася в тому, що кільця мали мінімальний зазор з канавками поршня, а також слабкий дренаж. В кінцевому підсумку кільця закоксувалися і залягали, а масло починало надходити в камеру згоряння.
Корейські автомобілі Hyundai-Kia оснащуються 2,0-літровими двигунами серії G4KA / G4KD, а також більш сучасними агрегатами G4NA лінійки Nu, дебютують в 2010 році. Через конструктивні особливості блоку циліндрів в певних режимах навантаження на всіх цих двигунах можуть з’явитися задираки на стінках циліндрів, а ті в свою чергу ставали причиною підвищеного споживання масла. Симптоми практично завжди однакові. На пробігу близько 50-150 тис. кілометрів «на холодну» з’являються стуки в двигуні. Після розтину двигуна з’ясовується, що на «спідницях» поршнів і стінках циліндрів є задираки, які фахівці пояснюють локальним перегрівом поршнів з короткими спідницями.
Читайте також: Німці назвали кращі вживані автомобілі до 5 000 євро