Названі 5 популярних в Україні автомобілів із ненадійною підвіскою

Всупереч поширеній думці дороги в Україні і в країнах Східної Європи не дуже сильно відрізняються за якістю. Тому в основу матеріалу ліг рейтинг, складений польськими механіками в 2019 році. Всі машини-учасниці списку є, як в Старому Світі, так і в Україні. Відповідно і неполадки по ходовій частині у них схожі, пише bizua.org.

VOLKSWAGEN PASSAT

До рейтингу потрапив популярний німецький седан Volkswagen Passat B5. Нагадаємо, це сімейство випускали з 1996 року. Цікаво, що ходова частина у машини виявилася не така вже погана, але її конструкція дуже складна. Та й щоб обслуговувати автомобіль потрібен спеціальний інструмент. Все це робить ремонт «народної» машини дуже дорогим.

AUDI A4

Седан з внутрішнім позначенням В6 з’явився в 2000 році. Імідж автомобіля не вберіг його від серйозних проблем. Скажімо, в 2004 році виробник провів відкличну кампанію через швидкий знос важелів передньої підвіски. Були навіть випадки повного руйнування опорного важеля.

AUDI A6

Модель з індексом C5 представили в 1997 році і випускали до 2004 року. Передня підвіска у автомобіля зроблена з алюмінію. Він легкий, але менш міцний, ніж сталь. До того ж, і дорожчий. Зараз комплект важелів передньої підвіски коштує біля 10 тисяч гривень, що для вживаної машини недешево. Задня багатоважільна підвіска на повнопривідних версіях quattro витриваліша, а задня балка майже вічна. Але якщо починається сильний «жор гуми» задньої осі, «вилікувати» цю недуга допоможе тільки заміна балки.

FORD MONDEO

У седана третього покоління швидко зношуються стійки і втулки стабілізатора поперечної стійкості передньої осі, виходять з ладу й інші вузли підвіски. Часто потрібна заміна подушок допоміжної балки. Крім того, автомобіль нещадно атакує іржа. Тому перед покупкою підніміть Mondeo на підйомник і уважно огляньте.

OPEL CORSA

Німці розробили модель спільно з FIAT, а в продаж хетчбек надійшов в 2006 році. Мабуть, від італійців автомобіль і перейняв «ніжність» конструкції. У Corsa не можна точно сказати, скільки прослужать наконечники рульових тяг. Іноді досить потрапити в яму або уткнутися колесами в бордюр, щоб наконечникам «прийшов кінець». Також нерідко виходять з ладу ступичні підшипники і швидко зношуються пружини.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти