Заміна масляного фільтра: чи є різниця, який саме встановлювати
Не кожен фільтр підходить до кожного мотора – і це не примха виробника. Це прямий технічний факт. Масляний фільтр працює як сито, що ловить металічну стружку, пил, залишки нагартованого масла. Все те, що може повільно, але впевнено вбити двигун, нагадує “Твоя МАШИНА“.
«Фільтр має точно підходити до конструкції вузла. Неправильний діаметр, різьба або ущільнювач – і фільтр може потекти або не тримати тиск», – пояснює Сергій, автомеханік з СТО у Броварах.
Він неодноразово бачив мотори після “експериментів” з невідповідними фільтрами – двигун перегрівається, мастило не циркулює як треба, а згодом з’являється і стукіт.
У більшості машин фільтр розташований знизу біля піддона. Але в деяких моделей його заховали в моторному відсіку або вертикально встановили збоку. Тому що зручно для виробника – не завжди зручно для майстра.

Перше джерело інформації про потрібний фільтр – інструкція до авто. Там вказані всі коди. Якщо її немає – допоможуть фахівці у автомагазині. Більшість точок мають базу VIN-кодів, де чітко прописано, який саме фільтр підходить.
Також допоможе інтернет. Але треба звіряти інформацію з кількох джерел.
«Краще перепитати три рази, ніж раз купити фільтр від сусідньої моделі», – радить Ірина, менеджерка київської мережі автозапчастин.
І ще. Якщо ви самі не міняєте мастило – питання фільтра знімається. У сервісі все зроблять без вашої участі. Але коли берете в руки ключ – переконайтесь, що фільтр саме той. Інакше навіть нове масло не врятує мотор.
Обговорити цю тему в Facebook