Названі п’ять причин, чому китайський кросовер краще німецького

Фахівці порталу «АвтоВзгляд» назвали п’ять основних причин того, чому китайські кросовери можуть бути кращі за німецькі, інформує Твоя МАШИНА.

Перш за все редакція «АвтоВзгляд» відзначила, що у деяких німецьких автомобілів підрамники виготовляються з алюмінію, і при аваріях виріб з цього матеріалу легко гнеться, а виправити його практично неможливо. У китайських кроссоверах підрамники сталеві і їх ремонт або заміна буде коштувати набагато менше. Також автофахівці помітили, що зараз багато європейських брендів намагаються економити на даному елементі, та й уніфікація платформ вносить свої особливості при створенні кросоверів. Через подібні рішення не можна іноді встановити сталевий захист двигуна на кросовер, а тому на бездоріжжі краще не виїжджати. Китайські автовиробники в цьому плані трохи відстають і часто використовують квадратні підрамники, які дозволяють встановити захист двигуна.

Не можна не зупинитися на особливостях обслуговування авто. Німецькі автомобілі більш складні і для їх ремонту нерідко може знадобитися спецінструмент. Для китайських кросоверів найчастіше дані інструменти не потрібні, а це значить, що ТО і ремонт будуть коштувати дешевше, та й в разі поломки на дорозі, несправність усунути легше.

Переважна більшість китайських кросоверів – передньопривідні, а ззаду встановлюється напівзалежна підвіска. Німецькі компанії нерідко навіть на моноприводні автомобілі використовують мультиричажну схему. Така конструкція поліпшує керованість машини, але складна в обслуговуванні, а значить за ремонт доведеться платити дорожче.

Німецькі бренди люблять встановлювати на кросовери малооб’ємні турбовані силові установки, які вимогливі до обслуговування і якості палива. Китайські бренди в більшості своїй вибирають атмосферні двигуни, які простіше по конструкції, так і володіють більш високим ресурсом. Що стосується наддувних двигунів, то інформації по ним мало. Деякі власники китайських автомобілів стверджують, що ресурс двигунів складає близько 250 000 км, що можна порівняти з «життям» німецьких моторів.

Читайте також: Рейтинг найнадійніших двигунів в історії автопрому

Джерело tarantas.news


загрузка...


загрузка...