Переживуть власника: 10 найнадійніших дизельних двигунів

Працівник станції технічного обслуговування автомобілів, спираючись на свій багаторічний досвід роботи, рекомендує звернути увагу саме на ці 10 моторів – автомобілі з ними довше за все не будуть створювати проблем своєму власнику, інформує Твоя МАШИНА.

PSA 2.0 HDI

Дизель 2.0 HDI від французького концерну PSA Peugeot Citroen – є дуже надійним агрегатом, особливо якщо він з першого покоління. Такі двигуна встановлювалися на автомобілі Пежо, Сітроен, Сузукі, Форд і Фіат випускалися з 1999 по 2006 рік. Найпопулярніші авто з таким мотором це: Peugeot 206, 306, 307, 406, Partner, Citroen C5 I, Berlingo, Xsara і Suzuki Vitara. Французький 8-клапанний дизель легко ходить більше 500 тис. км, не вимагаючи складного обслуговування, але дотримуватися регламентні терміни потрібно в будь-якому випадку. Потужність перших агрегатів становила 90 – 109 к. с., пізніше потужність зросла – від 136 до 180 к.с. Ці мотори до сих пір не викликають нарікань у автовласників, особливо, якщо обладнані паливною системою фірми Bosch, а не Siemens (їх пьезофорсунки мало служать і погано ремонтуються).

VOLVO 2.4 D

У «шведів» теж є вельми надійний двигун. Так автоконцерн Volvo, який відомий розробкою цілої серії вдалих бензинових двигунів, ще в 2001 році випустив відмінний дизельний мотор 2.4 D з п’ятьма циліндрами. Такі агрегати встановлювалися на седани, універсали і кросовери, а саме: S60, V60, S80, V70, XC70, XC90. Двигун мав 10- або 20-клапанний ГРМ (в залежності від року випуску) і систему турбонаддува. Популярністю користуються версії від 130 до 205 к.с. – ці движки (в разі регулярного обслуговування) без проблем виходжують 500-700 тис. км.

VAG 1.9 TDI

Цей дизель від групи VAG не можна залишити без уваги. Його модифікації доступна вже більше 20 років (з деякими змінами). Встановлювався 1.9 TDI на різні моделі Сеат (Леон, Толедо, Ібіца, Алхамбра), Ауді (А3, А4, А6), Шкода (Октавія), Фольксваген (Кадді, Гольф, Пасат, Шаран) і деякі інші. Двигун знаменитий надійністю, але це справедливо тільки в тому випадку, якщо власник буде використовувати якісне паливо і масло, а періодичність ТО скоротить з 15 до 10 тис. км. Також бажано стежити за клапаном управління наддувом N75, це слабке його місце. Незважаючи на деякі поломки у певних модифікацій, цей мотор цілком здатний відходити 400 тис. км.

BMW M57

Дизелі серії M57 від баварського автоконцерну також заслужили чимало хороших відгуків від автовласників. Рядні двигуни мали по 6 циліндрів, їх потужність, в залежності від модифікації, становила від 201 до 286 к. с. Випускалися такі дизелі з 1998 по 2008 роки і встановлювалися на більшість моделей BMW, з 3-го по 7-ю серію: E39, E46, E90, E60, E83, E53, E70, а також на Range Rover L322. У деяких модифікацій дизеля M57 виникають невеликі поломки, проте в цілому він здатний відходити 400 – 500 тис. км.

HONDA 2.2 i-CTDi

Цей дизель має настільки хорошу репутацію, що придбати оснащений їм автомобіль задешево неможливо, навіть якщо мова про машину з великим пробігом. Однак, все-таки, деякі дрібні недоробки в даному моторі є. Так, якщо ви живете в північному регіоні, то підігрів палива може не впоратися з температурою від -15 і нижче. Ресурс хондовского двигуна 2.2 i-CTDi оцінюється в 350 тис. км. Ставився такий мотор на Accord 7, Civic 8, CR-V другого і 3-го поколінь.

Читайте також: Названо 14 плюсів механіки і стільки ж мінусів автомата

TOYOTA 1HD

Двигун Тойота 1HD об’ємом 4,2 літра, який ставився на Ленд Крузер J80 і J100, відносять до категорії ветеранів-довгожителів, як по пробігу (як правило, не менше 600 тис. км.), Так і за часом виробництва (з 1990 по 2007). Однак якщо ставитися до нього недбало, покладаючись на його надійність, не робити регулярне обслуговування, то це стане причиною різних поломок. Варто приділити увагу газорозподільному механізму і регулярній перевірці зазорів клапанів дизельного мотора.

OPEL 1.7 CDTI

Дизель 1.7 CDTI хоч і бюджетний, але дуже витривалий. Розроблявся спільно з Isuzu і GM, а встановлювався на Опель Астра H, J і Зафіра B. За роки виробництва було багато модифікацій цього мотора і типів паливних систем для них. Чим вони складніші, тим більша ймовірність поломок, але, як правило, ці двигуни без проблем долають 400 тис. км. пробігу без якогось істотного ремонту.

FIAT 2.4 JTD

Від продукції італійського автопрому, як правило, не чекаєш надійності, але турбодизель 2.4 JTD – приємний виняток з цього правила. Ставили такий агрегат на багато моделей Fiat, а також Alfa Romeo і Lancia. Він має 5 циліндрів і систему Common Rail. Відмінні якості – економічність і хороша тяга. Версія з 20-ю клапанами іноли вимагає зняття випускного колектора – через облом шпильки трапляється прорив вихлопних газів. З роками питання з’являться до системи EGR, а після 250 000 км може знадобитися ремонт турбіни. При цьому, саме залізо цілком може витримати 500, а то і 700 тис. км пробігу.

HYUNDAI / KIA 1.6 CRDi (D4FB)

Корейський дизельний мотор 1.6 CRDi потужністю від 90 до 136 к. с. теж можна віднести до розряду найкращих. Його випуск стартував в 2006 році, двигун отримав широке поширення в моделях Кіа і Хюндай, які виготовлялися для ринку Європи. Стоїть такий мотор на Hyundai Elantra 4, Elantra 6, Accent RB, i20, i30, ix20, Kia Ceed, Cerato і Soul. Відрізняючись простотою конструкції, цей двигун вийшов невибагливим і надійним, правда, досить вимогливим до якості палива. А в перші роки випуску його слабким місцем була турбіна, яка часто страждала масляним голодуванням. Але «дитячі хвороби» успішно вилікували і в даний час нарікання можуть викликати хіба що датчик наддуву, так регулятор тиску палива. Але в цілому ресурс такого двигуна становить не менше 300 тис. км.

MERCEDES-BENZ 3.0 CDI (OM642)

Трилітрова дизельна «шістка» ОМ642 від Mercedes-Benz є продовжувачем успішних моторів-мільйонників. Вона мала багато модифікацій і варіантів потужності, ховаючись під індексами 280, 300, 320 і 350 CDI. Встановлювалася на Мерседес, Крайслер, Додж і Джип з 2005 року. За залізом є традиційно міцним. А щоб не було проблем з фільтром сажі, необхідно заправитися якісним паливом і використовувати моторне масло з відповідним допуском. Єдиним проколом став випускний колектор. При нагріванні, в місцях його зварювання, можуть відколюватися маленькі частинки і потрапляти в турбіну, що приводить до виходу її з ладу.

Читайте також: Названо 7 прийомів, щоб відігріти бачок омивача

Джерело 5koleso.ru


загрузка...


загрузка...