Які авто найдешевші в обслуговуванні
Журналісти видання “Авто24” вирішили розібратися, які авто найдешевше обслуговувати, інформує Твоя МАШИНА.
Однозначної відповіді на це питання звичайно ж немає, адже ідеальних машин не існує. Вартість обслуговування складається з декількох факторів, по-перше звертається увага на вартість запчастин і витратних матеріалів, а також робіт з їх заміни. І якщо здається, що вибираючи дешеві запчастини і СТО, можна витрачати набагато менше коштів. Але варто пам’ятати, що велике значення має надійність автомобіля та окремих його вузлів та агрегатів, тобто періодичність заміни деталей.
Нові автомобілі
Нові автомобілі залишаються на гарантії виробника, тому без проблем можна порахувати скільки буде коштувати обслуговування нового автомобіля у найближчі роки. Для цього достатньо скласти вартість усіх ТО у офіційного дилера за певний проміжок часу. До цієї суми додати ціну зимового комплекту гуми та кількох комплектів гальмівних колодок. Незаплановані ремонти (якщо в них виникає необхідність) покриваються гарантією. Якщо порівняти суми на ці затрати у різних брендів, стане зрозуміло, який автомобіль вимагає менше грошей на утримання.
Від 5 до 10 років
У цей період автомобіль починає демонструвати свої недоліки. Частіше за все, саме після закінчення гарантії з’являються проблеми і перші серйозні несправності.
Якщо дивитися не на роки, а на пробіг, то у переважної більшості автомобілів перші проблеми з надійністю починаються десь з 150 – 200 тис км. Для бюджетного та комерційного сегменту цей показник більший, а для преміального – навпаки, менший. У будь-якому випадку, ближче до 10 років витрати на експлуатацію автомобіля починають зростати.
Більше 10 років
У автомобілів віком більше десяти років проблем з надійністю більше. Звісно, все залежить від конкретного екземпляру, але в середньому авто проїжджає за рік близько 25 – 30 тис км. І якщо автомобілю, скажімо 15 років, а його пробіг давно перевалив за 300 – 500 тис км, то у більшості випадків вже настав час для капітальних ремонтів основних вузлів та агрегатів.
В разі потреби капітального ремонту двигуна, автоматичної коробки передач, рульової рейки, підвіски та замінити кілька дорогих електронних блоків, то такі витрати можна порівняти з вартістю самого автомобіля. Експлуатація таких машин виявляється досить дорогою.
Читайте також: Названо топ-5 надійних повнопривідних кросоверів, які не бояться поганих доріг