Розкрито схему ввезення старих авто з Німеччини в Україну

За даними ДФС в ТОП країн-членів ЄС, з яких в Україну завозять авто з іноземною реєстрацією, увійшли: Польща, Литва і Німеччина. Вже багато сказано про проблеми передачі права власності на євро номери з польської або литовської фірми на українця, зі сплатою відповідних податків.

Генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко пропонує розібрати ситуацію з Німеччиною.

«Купіть в Німеччині, але запропонуйте умовному Фріцу залишити авто на німецькій реєстрації. А вони Вам скажуть: “Ніхт»! Так як не захоче Фріц щорічно за авто на німецькій реєстрації платити транспортний і екологічний збір (автоматично списується з картки власника авто), не кажучи вже про страховку і ТО. Вони захочуть продавати Вам авто, але зі зняттям з німецької реєстрації, щоб не платити податки», – говорить Назаренко.

Так чому ж ДФС декларує, що авто з німецькою реєстрацією входять в топ-трійку «блях». ДФС помиляється? І не помиляється, і помиляється одночасно.

«При ввезенні бляхи на німецьких номерах в Україну бляха дійсно стоїть на німецькій реєстрації і ДФС це фіксує. Ось тільки через 5 хвилин після ввезення німецьких блях, держномер Німеччини знімають з авто, вішають на його місце копію- підробку, а оригінальний номер повертають до Німеччини і Фріц знімає це авто з реєстрації, при цьому здавши держномери Німеччини. Адже це обов’язкова умова для зняття авто з обліку (ввіз авто в Україні, зроби підробку номера, а сам номер поверни).

«Ось і виходить, що ДФС говорить правду, що Німеччина входить в топ-трійку, але ДФС не може знати, що практично всі бляхи на німецьких номерах – на підроблених німецьких номерах», – підсумував Назаренко.

Джерело: autonews.ua

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти