Нові Logan і Sandero представлені офіційно: технічні характеристики і фото

Суперміні Sandero і Sandero Stepway від Dacia увійшли в наступне покоління з новою платформою, оновленим дизайном і доробленими двигунами.

Sandero румунського виробництва , один з найдоступніших і найбільш продаваних автомобілів Європи, був перероблений на пропозицію «додаткової сучасністі, місткості та універсальності».

Читайте також: Порівняння цін на моделі Lada української і російської збірки: хто дорожче?
Поряд з оновленим стилем передньої і задньої частини кузова з новими Y-образними світлодіодними підписами, лінія даху хетчбека була занижена на 1 см, його колія розширилася, а колеса зробили врівень з арками. Варіант Stepway в суворому стилі на 41 мм вище стандартного автомобіля завдяки більшим шинам і має елементи стилю, натхненні позашляховиками, включаючи розширені колісні арки, дуги на даху, пластикове облицювання кузова і захисні накладки на передню і задню частини кузова.

Dacia також провела капітальний ремонт свого седана Logan.

Всі Sandero і Logan тепер сидять на платформі CMF-B материнської компанії Dacia. Стверджується, що, як і останній Clio, він знижує вагу при одночасному поліпшенні якості їзди, керованості і безпеки.

Кожна нова модель доступна з 1,0-літровим трициліндровим двигуном з турбонаддувом в парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач або новою коробкою передач CVT.

Новий Sandero також може бути оснащений атмосферним 1,0-літровим бензиновим двигуном з п’ятиступінчастою механічною коробкою передач. Офіційні дані про ефективність ще не уточнені, але Dacia обіцяє знизити викиди CO2 на всіх моделях.

Моделі відповідають думці Dacia про те, що «сучасні автомобілі не повинні бути наповнені не суттєвими функціями», хоча їх інтер’єри отримують більш зручні передні сидіння і більш короткий важіль перемикання передач, а також нові стандартні функції, включаючи тримач для телефону, круїз-контроль і автоматичні фари.

Читайте також: На Пекінському автосалоні представили літаючий електрокар: відео

Рульове управління Sandero тепер з електричним, а не з гідравлічним приводом вимагає на 36% менше зусиль, ніж раніше, для повороту автомобіля на низьких швидкостях. Тепер на Sandero пропонується три різних мультимедійних пакета. З опцією управління початкового рівня смартфон водія бере на себе роль інформаційно-розважальної системи, використовуючи новий спеціальний додаток для доступу до музики, дзвінкам, повідомленням і супутникової навігації.

Опція Display пропонує більш традиційний 8,0-дюймовий сенсорний екран, пару додаткових стерео динаміків і дзеркальне відображення смартфона, в той час як найвищий рівень Nav включає вбудовану супутникову навігацію, бездротове дзеркальне відображення смартфона і аудіосистему з шістьма динаміками.

Додаткові опції включають підігрів передніх сидінь, автоматичний кондиціонер, дистанційне відкривання багажника, електронне гальмо стоянки, камеру заднього виду і автоматичні двірники. Sandero (і Sandero Stepway) також вперше з 2021 року пропонуватиме люк з електроприводом відкривання.

Суперміні більш безпечний, ніж його попередник, завдяки додатковим посиленням шасі, подушкам безпеки і опор сидінь, а також безлічі стандартних передових систем допомоги водієві, включаючи допомогу при екстреному гальмуванні, контроль сліпих зон, допомога при паркуванні і допомогу при рушанні з пагорба.

Dacia ще не підтвердила ціни на Sandero, але заявляє, що вона «як і раніше буде неперевершеною з точки зору ціни».

Читайте також: У старій школі знайшли колекцію покинутих ретро-автомобілів

Джерело autocar.co.uk


загрузка...

загрузка...