Електрокросовер BMW iX офіційно представлений: технічні характеристики і фото

Компанія BMW опублікувала перші офіційні знімки серійного електричного кросовера iX.

Новий BMW iX стане не 1-м електричним кросовером марки – пальму першості перехопив iX3, який не так давно встав на конвеєр спільного підприємства BMW Brilliance Automotive в китайському Шеньяні. Але якщо iX3 тільки задньопривідний, то новому iX належить стати 1-м повнопривідним кросовером BMW на повністю електричній тязі.

Штатно новий iX буде комплектуватися легкосплавними колісними дисками розмірністю 20 дюймів в «аеродинамічному» дизайні. В якості опції будуть запропоновані 21- і 22-дюймові диски Air Performance Wheels, вага яких – на 15% легше звичайних дисків. Установка полегшених коліс, як заявляє виробник, сприяє економії електроенергії і збільшенню запасу ходу автомобіля.

Читайте також: У мережі з’явилися зображення спортивної версії Renault Duster

У рух новий електричний кросовер BMW буде приводитися за рахунок фірмової системи електроприводу Drive 5-го покоління, що включає 2 електромотора, силову електроніку, технологію зарядки і високовольтну батарею. Розроблена BMW Group силова установка, як стверджують в компанії, проводиться «екологічно відповідально»: в її конструкції немає рідкоземельних металів, акумулятори після вироблення ресурсу та утилізації можуть використовуватися повторно, електроенергія, яка використовується для виробництва акумуляторних елементів і високовольтних батарей, надходить з поновлюваних джерел.

Сумарна віддача 2-х електродвигунів повинна перевищити, за розрахунками BMW, позначку в 370 кВт (500 кінських сил). Ємність високовольтної батареї складе більше 100 кВт * год. З 0 до 100 км / год оновлений iX може розігнатися менш, ніж за 5 секунд. Заявлений запас ходу перевищує 600 км (в їздовому циклі WLTP).

Батарею нового iX можна буде заряджати від мережі постійного струму потужністю до 200 кВт. Процес зарядки акумуляторів від 10% до 80% ємності займе менше 40 хвилин. За 10 хвилин батарею можна буде зарядити до рівня, достатнього, щоб проїхати 120 кілометрів. Для повної ж зарядки за допомогою настінного пристрою BMW Wallbox потужністю 11 кВт потрібно близько 11 годин.

У салоні нового iX за рахунок конструктивної особливості електричної платформи відсутній центральний тунель (що вплинуло на запас простору для ніг пасажирів), а на центральній консолі – так звана «борода». Зате в ній розмістився майданчик для зберігання гаджетів з індукційною зарядкою, гніздо на 12V і 2 роз’єми USB-C. Цифрова панель приладів iX діагоналлю 12,3 дюйма і 14,9-дюймовий экран системи мультимедіа по діагоналі об’єднані в один вигнутий дисплей BMW Curved Display. Головним же стилістичним елементом салону, який притягує погляд, є кермо шестикутної форми.

У «базі» новий iX оснащується 205 Вт аудіосистемою з 12 динаміками. Також можна замовити «акустику» Harman / Kardon Surround Sound потужністю 655 Вт з 18 динаміками і семиполосним еквалайзером або Bowers & Wilkins Surround Sound з 30 динаміками потужністю 1615 Вт.

У серійне виробництво новий BMW iX запустять у 2-му півріччі 2021-го на заводі в німецькому Дингольфинге.

Читайте також: Корейці показали найрозкішніший мінівен бізнес-класу

Джерело tarantas.news


загрузка...


загрузка...