Porsche Taycan Cross Turismo: нова машина тепер і для українських автоаматорів

Літо 2021 року порадувало шанувальників бренду Порш гарною новиною. Електрокар Porsche із кузовом універсал та вираженими позашляховими характеристиками нарешті з’явився в автосалонах України.
Що знає «ТВОЯ МАШИНА» про цього представника модельного ряду Taycan? Розбираємося детально разом із читачами.

Седан і універсал: відмінності

За півтора року після випуску Porsche Тайкан в модифікації седан німецький бренд презентував його крос-версію. До речі, попередній автомобіль був не занадто популярним серед українських покупців. Причина – не тільки у високій ціні, а й у малому кліренсі Порш Тайкан, який відчутно ускладнював пересування по другорядних дорогах, не говорячи вже про бездоріжжя. Тому історія продажу електрокарів Порш Тайкан нараховує лише з десяток екземплярів за рік.
Cross Turismo знімає цю проблему – його кліренс збільшено аж на 30 мм! Це ще не надає авто безумовної прохідності, але принаймні дозволяє використовувати модель поза межами міста. А ще кузову додано 28 мм висоти над другим рядом сидінь. У Porsche Cross Turismo високим пасажирам зручно.
Крім того, нова машина:

  • має особливий режим для пересування по бездоріжжю;
  • оснащена по периметру захисними накладками;
  • має повний привід.

Отже, ми бачимо ознаки справжнього кросовера.

Харизма й комфорт від Порш

Виглядає машина елегантно, стрімко й цілеспрямовано. Принаймні низький капот, прикрашений невеликим логотипом бренду Porsche, оригінальний дизайн бамперів, панорамний скляний дах, через який можна насолоджуватись пейзажом та навіть робити фото, та завалені до переду двері багажника створюють саме таке відчуття.
А ще машина викликає повагу містким багажником на 446 л у стандартному використанні і на 1212 л при складених задніх сидіннях. На дах авто можна встановити рейлінгі, а ззаду причепити кронштейн для велосипедів. Правда, в базову комплектацію Porsche ці елементи не входять.
Технічно автомобіль повністю наслідує попередника в його найкращих версіях: має два електродвигуни, пневмопідвіску та потужну батарею на 93,4 кВтч.


Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти