Купівля автомобіля після ДТП: з якими проблемами можна зіткнутися
На вторинному ринку зустрічаються екземпляри, які пережили ДТП. Експерти розповіли, чи варто брати такий варіант і з чим доведеться зіткнутися майбутньому власнику, передає «Твоя МАШИНА» .
Такі машини приваблюють низькою ціною. Однак, швидше за все, доведеться порядно витратитися на ремонт і бути готовим до подальших проблем.
Які дефекти допустимі
Перед покупкою варто оцінити дефекти. Деякі пошкодження не впливають на безпеку: відколи, подряпини, невеликі вм’ятини і розбитий бампер. Все це легко відновити. Також добра ознака – це наявність у авто за його життя тільки єдиного власника, ДТП офіційно зафіксовано і є попередня калькуляція ремонту.
Є й такі ситуації, коли про аварію замовчують, а автомобіль сяє новизною. Це означає, що машина недавно пережила не тільки ДТП, але і ремонт. Зрозуміти тяжкість аварії можна по товщині шару ЛКП. Якщо рівень забарвлення до 200 мкм – то машину підфарбовували, якщо більше 300 мкм – то була накладена грунтовка, пошкодження були значні. Також варто визначити площу фарбування. Так, якщо це крило, капот і передній бампер, то удар був сильним. А ось один-два елементи вказують на слабке зіткнення.
Які ушкодження вважаються небезпечними
Потужне зіткнення загрожує пошкодженням лонжеронів, даху, порогів і стійок. Порушується геометрія кузова, і навіть після відновлення міцність автомобіля далека від заводського варіанту.
Деякі пошкодження найбільш небезпечні для подальшої експлуатації машини. У таких автомобілів відсутні активні та пасивні системи безпеки, порушена геометрія кузова, а сам кузов відновлений з допомогою не заводських деталей. Їздити на такому екземплярі буде небезпечно.
Зовнішня оцінка автомобіля на очній зустрічі з продавцем
Звичайно ж, настійно рекомендується розглянути пошкоджений автомобіль на особистій зустрічі. Спочатку треба звернути увагу на стан сполучених деталей і наявність слідів зняття на кріпильних елементах. Товщиноміром варто виміряти товщину ЛКП і прикинути тяжкість аварії.
Про проблеми з геометрією скаже нерівномірний знос шин. Також маркування стекол повинні бути всюди однаковими. За написаним дат і виробникам треба перевірити, замінялися чи фари і ліхтарі.
Також треба перевірити, чи не спрацьовували чи подушки безпеки. Зробити це можна по палаючого датчику подушки безпеки і по маточини на кермі.
Також ознакою недавнього ДТП стануть погано закриваються двері, пошкоджена або відремонтована ніша запасного колеса.