Назвали 5 режимів коробки-автомат, які часто використовують неправильно
Зараз «автомат» практично повністю замінив механічну коробку передач. Однак не всі вміють правильно користуватися АКПП, передає «Твоя МАШИНА» .
1. Режим «L»
Для деяких цей режим відомий як «перша передача», так як «L» на селекторі знаходиться прямо під цифрою «2». Насправді, цей режим активує блокування коробки на першій передачі. Це потрібно в тих випадках, коли автомобіль пробуксовує або для повільного спуску з гірки, а також для подолання найбільш складних ділянок шляху, де потрібні високі обороти двигуна.
2. Режим «2»
Це те ж саме, що і друга передача на МКПП. Але режим відрізняється тим, що з режиму «L» можна переходити без натискання кнопки-блокатора прямо в русі. Друга передача використовується при повільному спуску або підйомі в гору.
3. Режим «O / D Off»
У деяких АКПП замість цього режиму знаходиться цифра «3». Режим «O / D Off» зустрічається на 4-ступінчастих АКПП. Він потрібен для блокування останньої передачі. Його рекомендується використовувати при їзді в місті на швидкості не більше 60 км / ч. Також часто цей режим замінений на «Спорт».
4. Режим PWR
Іншими словами, це режим підвищеної динаміки автомобіля. При ньому відчутно підвищується момент перемикання передач, а й підвищується витрата палива. Грубо кажучи, те ж саме, що і режим «Спорт». У PWR автоматична коробка передач буде переходити на наступну, наприклад, не на 2 300 оборотах, а на 3 000 оборотах.
5. Режим «Manu»
Також цей режим називають «Сніжинкою». Це повна протилежність попереднього режиму, адже момент перемикання передач не підвищується, а знижується. Він потрібен для слизьких доріг.