Як контролювати «мертві» зони автомобіля та випадково не наїхати на невидимі перешкоди

Всі автомобілі мають сліпі зони. Вони небезпечні та можуть стати причиною ДТП. Як із ними боротися, розповість «Твоя МАШИНА».

Електроніка не завжди може впоратися зі сліпими зонами. Та й системи у будь-який момент можуть вийти з ладу, тому водій повинен сподіватися тільки на свої сили, а додаткове обладнання використовувати лише як підтвердження безпеки маневру.

Перед початком руху варто обійти автомобіль і переконатися, що нічого не заважає. За ніч обстановка навколо автомобіля може серйозно змінитись, тобто можуть з’явитися додаткові перешкоди.

Рухаючись на невисокій швидкості, потрібно звертати увагу на потенційно небезпечні предмети, пішоходів та автомобілі, які ще не потрапили до сліпої зони.

На високих швидкостях виконувати маневри потрібно повільно, у своїй можна знизити чи навпаки підвищити швидкість, щоб переконатися, що у сліпий зоні нікого немає.

На трасі небезпечні задні сліпі зони. При перебудові в ліву смугу варто збільшити швидкість, щоб побачити автомобіль, що сховався в дзеркалі бічного огляду і завершити маневр безпечно. Але при перестроюванні на праву смугу швидкість треба скидати. Тоді автомобіль, що потрапив у сліпу зону, можна побачити через вікно пасажирських дверей.

Найнебезпечніші сліпі зони – бічні. Вони найчастіше пов’язані з високими швидкостями та несуть найсерйозніші наслідки у разі ДТП. Тому перед тим, як проїхати небезпечне місце, потрібно зупинитися і почекати, поки автомобілі покинуть сліпу зону.

Якщо їхати довелося в місці, де складно передбачити появу машини зі сліпої зони, то варто рухатися вперед і назад, а також ліворуч і праворуч, щоб розширити огляд.

Потрібно пам’ятати, що чим вища швидкість, тим більша сліпа зона. Але зменшити її можна за допомогою широкого дзеркала заднього виду з опуклою лінзою.

Джерело novate.ru
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти