Автомобіль ЗАЗ “Славута”: чи варто купувати бюджетний ліфтбек

ЗАЗ-1103 “Славута” має багато недоліків, але автомобіль все одно вважається непоганим. Чому модель здобула таку славу, розповість «Твоя МАШИНА».

Автомобіль випускався з 1998 до 2011 року. Розробили та виробляли «Славуту» в Україні. Але теплі почуття викликані не лише патріотизмом – п’ятидверний ліфтбек сам вартий уваги.

Модель є компактним п’ятимісним автомобілем європейського В-класу з трансформованим багажним відділенням і простою і невибагливою технічною начинкою. Якщо коротко, то машина приваблює кількома сильними сторонами: низькою ціною, доступним сервісом та великим вибором на вторинному ринку.

ЗАЗ-1103 випускався з 1998 року, коли на ЗАЗ прийшла корпорація Daewoo Motors і запровадила у його цехах майже корейський рівень якості. Проте «Славути» через великий вік цю перевагу вже втратили. Але якщо розглядати новий екземпляр, який тільки зійшов з конвеєра, то він володіє переднім приводом, передньомоторним компонуванням та економічним агрегатом. Об’єм двигуна становить 1,1-1,3 літри і доповнений як карбюратором, так і інжектором.

Багато хто відзначає зручність п’ятидверного кузова, тому що через п’яті двері можна завантажити габаритний багаж. Об’єм багажника становить 740 літрів, при цьому борту немає і підлога всього в 760 мм від землі, тому високо піднімати вантаж не доведеться. Навіть досить легко знайти необхідні запчастини, тому ремонт не складе проблем.

Тепер варто розглянути недоліки. По-перше, кузов не має антикорозійного захисту, тому автомобілі просто гниють зсередини. По-друге, дуже швидко ламаються двигуни, особливо 1,1-літровий. Ресурс сягає лише 100-150 тис. км. Недовго служать інші компоненти, як ходова частина і рульове управління. Недоліком є ​​також салон машини: заднє сидіння тісне, погана шумоізоляція, пластик обробки салону жорсткий і галасливий.

Таким чином, брати «Славуту» слід тільки якщо екземпляр знаходиться в ідеальному стані і якщо ціна не вище 1,5-2 тис. доларів. В інших випадках машина принесе лише витрати.

Джерело auto.24tv.ua
Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти